handdator

Visa fullständig version : Kandidat, Kongressombud till UPK13: Erik Einarsson

Mötespresidiet
2012-10-21, 14:16
Erik EinarssonKandiderar till Kongressombud till UPK13.

https://forum.piratpartiet.se/misc.php?do=kandidatbild&bildid=242

Ålder: 21
Bostadsort: Örebro
Interblag: blag.enriz.se

Ordförande Ung Pirat Örebro.

Om man vill veta något får man fråga. :)

EnRIz
2012-11-12, 23:58
Hmm... Det verkar saknas text här, så jag får väl fylla på lite. :)

Jag är en 21-årig gamer/musiker/tekniknörd. Ursprungligen från Dalarnas mörka skogar men numera bosatt i det aningen ljusare Örebro där jag studerar till Musiklärare och Gitarr/Bas/Ensemblepedagog på Musikhögskolan vid Örebro Universitet.

Brinner för fri information, musik, kunskap, pedagogik, speedruns, internet, kultur, StarCraft. Vill man prata skolpolitik, seriös gaming eller fräcka gitarrsolon så har man kommit till rätt person.

Vad tycker jag?
Släpp kunskapen fri, ge lärare och pedagoger de resurser och uppmuntran de förtjänar, spara pengar med öppen mjukvara. Låt kulturen delas, kultur som inte delas är kultur som ingen vill ha.

Inom Piratpartiet så sitter jag som Ordförande i Ung Pirat Örebro samt som styrelseledamot i Ung Pirat Östras Distriktsstyrelse. Bloggar även av och till (just nu mestadels av tyvärr) på blag.enriz.se.

Undrar ni något så fråga, jag svarar gärna! :)

UP_Valberedning
2012-11-26, 16:27
Hej!

Vi i Valberedningen har i uppgift att hitta engagerade pirater till de förtroendeuppdrag som finns inom förbundet. Du som kandidat i kongressombudsvalet får dessa frågor från oss och vi hoppas att du vill ta dig tid att besvara dem. Om du är intresserad av att ställa upp i styrelsevalet kommer vi att ta vidare kontakt med dig närmare kongressen.

Om du har några frågor till oss eller vill nominera någon som du tror skulle passa utmärkt i förbundsstyrelsen går det utmärkt att skicka ett mail till oss på valberedningen(snabel-a)ungpirat.se