handdator

Visa fullständig version : Arvikafestivalen

Mårten Fjällström
2006-06-26, 15:40
Det har diskuterats på ett flertal ställen om aktiviteter på Arvikafestivalen. Själv ska jag inte dit i år, men jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att informera på.

Vad som brukar behövas:

1. Fett många flyers av något slag. De flesta valkretsar har någon typ av flyers vid det här laget, så det borde inte vara något problem.

2. Mötespunkt och mötesplats på festivalen. Flyerutdelning kan man köra en eller flera dagar, beroende på hur roligt det känns.

3. Piratflaggor, tröjor, pins och så vidare. Gör själv eller kontakta din lokala organisation. Syns som pirat så underlättar du punkt två och gör fett med reklam.

4. Folk som ska dit. Handuppräckning här i tråden. Pm:a varandra mobilnummer eller nåt, så att ni kan hitta varandra om punkt två inte funkar.

of_darkness
2006-06-26, 20:11
Ska dit tidag den 11 å åker hem på söndagen så ska försöka släpa med mig lite flyers men åker kolektift dit så.. så om nån kan släpa med dig meterial så vore de najs:)

Kke någon värmlands pirat som kan ta med sig ett party tält å fixa flagga o stol så kan man ju försöka få ställa upp det längs med vägen mellan campingen o festivalområdet?

Freeman
2006-06-27, 03:19
Vi kanske kan byta nummer eller nåt framöver så vi kan träffas där?

of_darkness
2006-07-01, 14:48
visst de elugnt pma ditt så..

Freeman
2006-07-07, 17:12
Jag tar på mig att samla in folks telefonnummer så kan vi koordinera när, var och hur vi ska synas på Tisdagen, typ.

PM'a mig med nummer och namn bara.

REQUEST ---> Vi vill ha en flagga! Inf. Emma i sthlm har en, finns det nån i sthlm som ska dit och kan tänkas ta med sig den?

hetzz
2009-04-23, 14:00
Bor i Arvika och är Aktiv inom Galaxen och Arvikafestivalen. Därför kommer jag vara på festivalen från den dagen första pinnen sätts ner i marken tills sista skräpbiten är upplockad. Räkna med mig!(om jag inte råkar vara upptagen med mina åtaganden för festivalen)

Jag har stort inflytande över hur funktionärsområdet ska se ut, kan se till att det finns ett gäng pins eller liknande att hitta där för funktionärerna. Måste bara dubbelkolla det uppåt, finns risk för att det kan räknas som någon slags särbehandling. i vilket fall så kommer jag personligen bära minst en pin, måste bara se till att införskaffa en.

sidenote: Idag kommer Rick hit till Arvika. Utöver det så är alla Pirater välkommna på Piratfest i Discokollektivet(Kyrkogatan 20) den 1:a Maj.

Mattias Carlsson 070-0149277

Jesper Lindh
2009-05-19, 19:28
Har planerat att åka på Arvikafestivalen iår och även försöka ta anordna samåkning från Göteborg med omnejd för att vara där på måndagen under festivalveckan.

Jag har själv körkort men ingen bil, dock så har PP GBG sin mobila valstuga och har kollat runt lite om det är ok att låna den så länge den lämnas tillbaka hel och med full tank samt så länge den inte behövs för mer officiella partifunktioner, dock finns det bara 3 platser i den men väldigt mycket transportutrymme. Vi kan även ev. sätta upp PP-flaggor sålänge de tas väl hand om vid de/det camp(s) vi kommer bo i (vore riktigt skoj med ett Piratpartiet-camp faktist).

Så det som behövs är en bil till samt chafför. Piratbussen fortfarande har väldigt mycket utrymme för campingutrustning så åker vi i en liten piratkonvoj så slipper folk i bilar trängas med sin utrustning.

Om det är någon som är intresserad eller känner någon som är intresserad av att haka på går jag att nå på rakblad@home.se eller Raz^ på piratpartiets ircserver, quakenet och ircnet, samt 0736-830832

Uppdatering:

Det finns bara ingen plats ledig i bussen, men totalt har ytterligare 2 stycken hört av sig för 2 platser vardere, så om det går att få fram en bil och chafför till kan vi fortfarande samåka i en liten piratkonvoj. Alternativ kan vi ta packning i bussen så kan folk ta tåget upp och slippa släpa all tung packning från tågstationen till campingen (det är ett par km att gå).

Eva
2009-06-10, 02:35
Verkar visst som om jag ska på arvikafestivalen också. Om någon har styrt upp något är ni mer än välkomna att slänga iväg ett PM eller så till mig.

of_darkness
2009-06-28, 14:07
Jag skall på arvika, ni hittar mig i campet mittemot sjukvårdstältet.