handdator

Visa fullständig version : Kommande kallelser 2013 och framåt.

AndersLindbäck
2013-01-24, 16:29
är tänkta att i framtiden skrivas på vår styrelsen blogg på partiets hemsida och kommer inte längre skrivas här.

För fler kallelser och protokoll besök:

http://styrelse.piratpartiet.se/

Nästa möte är 26-27 januari. Pga tekniska problem (*) så finns inte kallelsen på bloggen ännu. Den är bara utskickad till mötesdeltagarna.

*) jag har inte fått något konto på bloggen så jag kan inte skriva kallelsen där trots att styrelsen to beslut i november att alla skulle ha konto. Men man skrev ingen ansvarig så alla har väntat på att något skall hända...

Anna Troberg
2013-01-24, 17:06
är tänkta att i framtiden skrivas på vår styrelsen blogg på partiets hemsida och kommer inte längre skrivas här.

För fler kallelser och protokoll besök:

http://styrelse.piratpartiet.se/

Nästa möte är 26-27 januari. Pga tekniska problem (*) så finns inte kallelsen på bloggen ännu. Den är bara utskickad till mötesdeltagarna.

*) jag har inte fått något konto på bloggen så jag kan inte skriva kallelsen där trots att styrelsen to beslut i november att alla skulle ha konto. Men man skrev ingen ansvarig så alla har väntat på att något skall hända...

Styrelsens sekreterare har en generell inloggning som ni kan använda. Resten av inloggningarna får ni, som jag redan upplyst om, när ledningen får veta vilka inloggningsnamn ni vill ha och vilka mejladresser som ska kopplas till dem.

AndersLindbäck
2013-01-24, 18:35
Styrelsens sekreterare har en generell inloggning som ni kan använda. Resten av inloggningarna får ni, som jag redan upplyst om, när ledningen får veta vilka inloggningsnamn ni vill ha och vilka mejladresser som ska kopplas till dem.

Jag bad sekreteraren den 1 januari att fixa inlogging till alla. Han provade men kunde inte med det konto han hade så jag bad honom se till att konto får adminrättigheter så han kunde skapa konton åt oss alla. Så enligt mig har han haft bollen de senaste veckorna.

Det var först när jag började gräva i det denna veckan som jag av dig fick reda på att han av dig fått i uppgift att ta fram användarnamn. Han har dock inte frågat mig (eller någon annan i styrelens om detta) men antar han tänkte ta tag i det på nästa styrelsemöte då många är samlade.

Jag föredrar dock min förslag på lösning som jag bad Anton fixa redan 1 januar - dagen jag tillträdde som sammankallande. Dvs att styrelen avlastar dig och själv administrerar vilka användare som får skriva på styrelsebloggen genom att ha tillgång till adminskonton.

Så ja tekniska problem har stoppat mig att skriva in kallelsen på bloggen.

Anton Nordenfur
2013-01-25, 15:15
Jag har redan kontaktat Anna med uppgifterna hon behöver, dock senare än jag skulle ha gjort. Om du vill att jag ska publicera någonting på sidan innan du får tillgång till den får du gärna höra av dig så fixar jag det. Om du bett mig om det tidigare måste jag ha missat det.