handdator

Visa fullständig version : Jag är glad.

StefanK
2006-06-28, 13:47
Jag är glad över att se den stora spridningen av personligheter här i piratpartiet.
Vi har folk från i stort sett alla olika partiåskådningar, samhällsskikt och tankeläger.

Vi har konspirationsmakare som ifrågasättter, vi har folk med fötterna mer på jorden som reagerar på det, vi har aktivister som står i startgroparna och vill ut och synas, vi har tänkare som gör sitt bästa på forumet, vi har grafiker som tar fram profiler, vi har personer som har föreningsvana som organiserar allt, vi har fan i mig allt. Utom ja-sägare.

Och det gör mig glad.

Faye
2006-06-28, 13:52
Håller fullständigt med dig! Och precis det du skriver tycker i alla fall JAG är ett ganska bra bevis på att vi varken är ett vänsterparti eller ett högerparti, utan en blandning av det mesta. :)

Richie
2006-06-28, 14:41
StefanK (2006-Jun-28)Vi har konspirationsmakare som ifrågasättter, vi har folk med fötterna mer på jorden som reagerar på det, vi har aktivister som står i startgroparna och vill ut och synas, vi har tänkare som gör sitt bästa på forumet, vi har grafiker som tar fram profiler, vi har personer som har föreningsvana som organiserar allt, vi har fan i mig allt. Utom ja-sägare.

Jajamensan! ;-)

StefanK
2006-06-28, 14:53
haha, fan, två ja-sägare på raken. ;)
Får mig att tänka på att om två stycken kommer överens om att de inte är överens. Är de då överens?

StefanK
2006-06-28, 16:43
Och därmed får man väl dödförklara den här tråden. :D:D

Nicklas W Bjurman
2006-06-28, 20:20
nee... Jag dödsförklarar inte denna tråd men yrkar på ett flytande till "övrigt" orelatera till vår politik. Men det är som du säger att vi har en hel del medlemmar och tack vare att medlemmarna brinner för detta och är så aktiva kan vi se ett så stort spektrum av personer med så olika egenskaper, personligheter och färdigheter som är beredda för att kämpa för demokratins fortlevnad.

Ken Rabelius
2006-06-28, 20:23
<DIV>glad---&gt;:D inte glad---&gt;:( Ledsen---&gt;:crying: Frustrerad---&gt;:pinch: Fattar ingenting/lamslagen---&gt;:blink:</DIV><DIV>vem jag?---&gt;:Whistling:</DIV><DIV></DIV><DIV>lägg till lite "piratstil" Smilies! :)</DIV>

Anders Forsman
2006-06-28, 20:33
Det är just mångfaldet av erfarenhet och brinnande för sakfrågan som gör oss så starka - otroligt vilka vibbar man får ;)