handdator

Visa fullständig version : Jag har spelat teater för Bodström =S

Johan Viberg
2006-06-29, 01:35
Tidigare ikväll, den 28/6-06, ungefär klockan 20.00 hyrde jag ut filtar åt publiken på Romateatern, 25 minuter senare agerade jag hästhuvud inför allas våran justitieminister.

Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle få se Bodström i verkligheten. Men jag hade fel, han stod 2 meter ifrån mig och bad om att få hyra en filt (kostar 10 kr).

Kändes lite läskigt, jag hade gärna pratat politik med honom, men jag respekterar honom som människa så jag lät honom komma undan, den här gången. ;) Teater och politik ska inte beblandas. Även om många politiker spelar teater för att fiska röster.

Detta var inte särskillt viktigt, men jag kände att jag ville dela med mig av mina upplevelser:hehe:

Ken Rabelius
2006-06-29, 03:38
Du har stått i närheten av en av de män många av oss avskyr som pesten (ur åsikts synpunkt). exact hur skrämmande var han? :D

Johan Viberg
2006-06-29, 13:53
Han hade dolt sina huggtänder väl, men jag såg dom. Och mer skrämmande var att till och med på romateatern hade han en övertvakningskamera i form av en filmkamera:sick:.

Eeeep, Bodström ser mig:(

Anders Löfgren
2006-06-29, 14:40
Johan Viberg (2006-Jun-29)Och mer skrämmande var att till och med på romateatern hade han en övertvakningskamera i form av en filmkamera:sick:.

Hade han rätt att filma därinne? Annars är det väl nån form av olaglig upptagning? :D:D

Spiff
2006-06-29, 17:41
var han stor å skrämande?

Echmech
2006-06-29, 19:40
Haha, tänkte precis det som Anders Löfgren tänkte.

Bodström kanske skulle ta kontakt med scenen och kolla om de behöver nån som fixar fräsha screeners, han kan ju säkert komma in på premiären till alla filmer :D

Johan Viberg
2006-06-30, 01:48
Han var större än man tror. ;)

Tänk om han lagt ut den på nån bittorrentsida eller nåt.:hehe:

Jag vet att precis innan själva föreställningen så sa Hans Henriksson att man inte fick ta bilder, jag undrar om det också gäller filmkameror:cool:

Ken Rabelius
2006-06-30, 09:52
Han har kanske speciella befogenheter som andra inte har..........spekulera kan man ju, även om jag inte tror att så är fallet ;)