handdator

Visa fullständig version : synas på t.ex festival..

synthfoster
2006-07-01, 13:52
Hej allihopa!

Tänkte bara få fram den lilla åsikt jag har.

Jag vet inte riktigt om Piratpartiet syntes något på t.ex Hultsfredsfestivalen å så.

Men jag skulle vilja framföra min åsikt om att det antagligen finns väldigt många intresserade ungdomar och äldre på festivaler som antagligen mer än gärna vill kika lite på vad de är PP vill och vad de står för.

Och strax är det ju dags för Arvikafestivalen i Värmland och de skulle ju kanske vara en jättechans för att få väljare, om inte annat ett stort tillfälle att få visa yngre och äldre att PP finns.

Så varför inte slå upp ett tält och ha de roligt och trevligt bland besökarna eller så?

Jag skulle iaf lätt hänga i PP´s tält å dricka öl å snacka upphovsrätt å dess brister..

nåväl nu har jag fått ödsla min tid på att skriva mina tankar å åsikter om hur PP kan gå till väga för å locka väljare...

Over and out..

Holi
2006-07-01, 13:55
Fanns ett pirattält på Hultsfred (har jag fått reda på av min yngre bror som besökte det å tyckte det var riktigt trevligt) samt vi hade ett antal anhängare som sprang runt å diskuterade och syntes på Dreamhack (världens största så kallade lan) självklart ska vi även ha folk på Arvikafestivalen ifall nån av våra medlemmar åker dit och inte glömmer bort flaggor/tält/info blad/osv

synthfoster
2006-07-01, 14:00
Okej!

Låter toppen!

Får hoppas att man ser någon pirat bland folket då.

Kan bli mycket trevligt..

tycker att ni gör ett fantastiskt jobb!