handdator

Visa fullständig version : Att synas

Holi
2006-07-01, 13:52
Jag har införhandlat en ypperligt snygg och häftig "bandana" (schal eller vad andra råkar kalla dem beroende på hur dem bärs är ovidkommande enligt mig) för blotta 5 riksdaler (skrämmande nog samma summa som krävs för att bli medlem i vårat eminenta parti) på kupan (namnet på röda korsets lokala filial för försäljning av begagnat material som bidras med utan ersättning av vanligt folk samt vinst sänds till hjälpaktioner å annat gulligt i 3e världen) bara detta utan tvivel piratlänkade plagg borde väl rent teoretiskt kunna anses vara nog som en "länk" till vårat hedervärda parti?

Tänk er detta ifall vi genomför ännu en demonstration ifall alla bar en bandana? (de kostar 5:- stycket här i stan och borde rimligtvis vara mer än överkomligt för gemene man) detta kan rent estetiskt kunna tolkas som ännu en "nazi" rörelse eller nånting då det är samma plagg alla bär men då det är relativt fritt i färg och utformning hoppas jag på att inte allt för många skulle dra sådana asociationer ännu en gång :)

Bara ett litet förslag/idé eller vad man ska kalla det angående alla ska synas osv för att visa att vi existerar och så där... Ursäktar självklart för alla stavfel etc i mitt lilla inlägg