handdator

Visa fullständig version : Kepsar till valkrets Göteborg

agnesson
2006-07-04, 19:32
Ohoj!

Jag har mailat Balder om att valkrets Göteborg kommer få några piratkepsar. Har dock inte fått svar. Han kanske har semester eller andra förhinder? Jag vill ha kontakt med lämplig person dit jag kan skicka kepsarna. Bo Leuf kanske känner sig träffad? :D

camilla.andersen
2006-07-05, 21:49
Hej! Har du fått ngt svar från Bo ännu? Om inte (och om du känner att du vill bli av med kepsarna) så kan du skicka dom till mej,

självklart distribuerar jag dom vidare!

Skicka mej ett PM om du tycker att det låter ok så skickar jag dej min adress.

Bo Leuf
2006-07-05, 22:34
Har inte sett eller hört något om detta, men är givetvis intresserad. Camilla får gärna agera mellanhand ja. (Offciella mailservern tillåter ingen förbindelse just nu.)

Björn Felten
2006-07-06, 16:57
agnesson (2006-Jul-04)Jag har mailat Balder om att valkrets Göteborg kommer få några piratkepsar. Har dock inte fått svar. Han kanske har semester eller andra förhinder? Jag vill ha kontakt med lämplig person dit jag kan skicka kepsarna. Bo Leuf kanske känner sig träffad? :D

Om det är de två kartonger (100 st) som Rick lovade att skicka, så är det jag som skall ha dem. Min adress hittar du enklast på hitta.se.

agnesson
2006-07-08, 15:51
Det sägs att paketet är hämtat ;)

Björn Felten
2006-07-08, 17:25
agnesson (2006-Jul-08)Det sägs att paketet är hämtat ;)

Ja, tack vare snabbt agerande av Bo Leuf, så hade jag kepsar att sälja vid valsedelsutdelningen igår. Kudos till Bo, som, utan bil, släpade med sig en otymplig kartong kepsar till Eriksberg!