handdator

Visa fullständig version : Pirater i Mora/Orsa?

Kenshin
2006-07-05, 21:01
Tänkte bara kolla hur många medlemmar i min region som är aktiva forumdeltagare? Känn er välkomna att skicka en reply ifall du passar mallen =I

MVH /Eran Kontaktperson(lead)

Paulsrud
2006-07-06, 22:42
Jajamensan. En riktig Mora bo här!

Är mest på forumet bara än så länge. kul att fler är intresserade

Edit: ordna lite prickar över vissa bokstäver, kom på att ändra till svenskt tangentbord i ubuntu :)

Kenshin
2006-07-07, 16:09
Okej trevligt! Är du medlem, och isåfall har du sett mailen jag skickat ut? Har lite problem att få tag i aktiva personer i just Mora för uppsättning av plancher, bemanning av val-lokaler osv. Du är välkommen att höra av dej om det låter intressant!

Mvh Mattias Johansson (Lead Mora/Orsa)

Paulsrud
2006-07-08, 22:44
Inte Medlem i partiet. Jag har inte bestämt hurvida så ska ske än. I alla fall kan jag tänka mig att ställa upp med något, typ Affishering. hur ser uppslutningen ut i mora/orsa trakten? medlemsantal?

Kenshin
2006-07-09, 16:33
Runt ett 20 tal medlemmar give or take..., men klart du ska bli medlem! Vi behöver medlemmar som är lite mer "brinnande" så att säga, många, speciellt i Mora som inte verkar vara så aktiva. tyvärr...

Paulsrud
2006-07-11, 14:36
Kenshin (2006-Jul-09)men klart du ska bli medlem! Vi behöver medlemmar som är lite mer "brinnande" så att säga, många, speciellt i Mora som inte verkar vara så aktiva. tyvärr...

Det är på gång =)

Edit. Nu så :)

PaaDii
2006-07-15, 14:59
Jag är medlem både här och i partiet, dock har jag ett sådant fullsmockat arbetschema så att jag inte hinner med plancher eller vallokalsarbete, annars skulle jag gärna hjälpa till.

Såg att folk hade satt upp i Orsa för några dagar sen, men inte i Mora. Hur går det på den fronten tro?

Paulsrud
2006-07-15, 15:38
PaaDii (2006-Jul-15)Såg att folk hade satt upp i Orsa för några dagar sen, men inte i Mora. Hur går det på den fronten tro?

Okej. Ja jag har inte sett något. Men det tycker jag borde kunna styras upp lite! Jag gissar att folk i runtomkring här har lite dålig koll på vad Piratpartiet är för nåt. Jag har själv ingen vidare skrivare för affischer. men jag skulle säkert kunna hjälpa till med uppsättning.

bonan
2006-08-01, 12:30
Vilken/vilka vallokal(er) är det som gäller i Orsa?

*förstagångsväljare*