handdator

Visa fullständig version : soskokalollol vovi sose vovemom sosomom foförorsostot inontote fofatotåror dodetota?

Sebastian Själin aka Schangtil
2006-01-10, 01:36
Joja, vovemom kokomommomeror atottot lolåtota bobloli atottot soskokrorivova popå dodetota vovisos foförorsostot.

Bobarora atottot vovänontota ocochoh sose.

Sunnan
2006-01-10, 06:41
Lolatota kokanon anonvovänondoda sosigog avov sosedod, dodetot äror enonkoklolarore ocochoh nonytottotigogarore.

Gogöror soså hohäror:

1. I enon unonixoxtoterormominonalol, soskokrorivov/koklolisostotrora inon foföloljojanondode ocochoh totrorycockok sosedodanon popå roretotu

sed -s "s/\([bcdfghjklmnpqrstvwxzBCDFGHJKLMNPQRSTVWXZ]\)/\1o\1/g"

2. Soskokrorivov vovadod dodu vovilollol ocochoh totrorycockok roretoturor efoftoteror vovarorjoje momenoninongog.

3. Dodetot gogåror ävovenon atottot anonvovänondoda dodenonnona totekoknonolologogi totilollol anondodrora inontotroresossosanontota exoxpoperorimomenontot, totilollol exoxemompopelol kokanon dodu popipope:a vovilolkoketot poprorogogroramomsos outotpoputot sosomom hohelolsostot gogenonomom dodetot, lolynonxox totilollol exoxemompopelol. Joja, Unonixox äror alolloltot bobrora fofinontot änondodå!

plask
2006-01-10, 06:50
jojagog foförorsostotåror.

Sunnan
2006-01-10, 06:54
Dodetot gogåror ävovenon atottot övoverorsosätottota totilollolbobakoka fofrorånon dodenonnona totroradoditotiononelollola unondodrore vovärorloldodenonsos sospoproråkok gogenonomom foföloljojanondode totrorolollolfoforormomelol:

sed -s "s/\([bcdfghjklmnpqrstvwxzBCDFGHJKLMNPQRSTVWXZ]\)o./\1/g"

John Nilsson
2006-01-10, 14:03
KoKanon nonågogonon sosägoga nonörordod?

Vraid
2006-01-10, 16:14
Dodetot hohäror vovaror joju enon soseroriösos totrorådod =P

Sebastian Själin aka Schangtil
2006-01-10, 16:16
dodäroravov poposostotadod i övovrorigogtot.

Uffliat
2006-01-10, 20:19
Rorövovaror Poparortotietot kokicockoksos asossos. Foförorsostota utotbobrorytotaror gogrorenonenon hoharor kokomommomitot totilollol.

Gustav Nipe
2006-01-11, 23:43
röverspråket?

Nej tack här kan vi väll kör på svenska?

Vraid
2006-01-12, 13:22
Gust@v (2006-Jan-11)röverspråket?

Nej tack här kan vi väll kör på svenska?

Dodäror hoharor vovi vovåroranon vovinonnonarore!

Sunnan
2006-01-13, 19:09
nonejoj, dodetot äror inontote enon kokononsosononanontot i dodetot sosamommomanonhohanongogetot.

Rheo
2006-01-13, 19:49
Sunnan (2006-Jan-13)nonejoj, dodetot äror inontote enon kokononsosononanontot i dodetot sosamommomanonhohanongogetot.

hohanon kokanonsoskoke anonvovänondode doditottot soscocroripoptot .. elolloleror inontote.

Richard Ainz
2006-01-13, 21:04
sospopamom

Dansken
2006-01-17, 08:09
Är detta ett alvarligt menat försök skapa ett parti eller endast en lekstuga??? Låt oss behålla svenska språket på forummet så kan de leksugna köre via messenger eller mail..

Detta får ju en att baxna när man på fullt alvar trodde på idén om ett PP.

Jag kanske tog fel??

Med vänliga hälsningar

John Nilsson
2006-01-17, 15:04
En arbetsgrupp som på fullt allvar inte gör något för att ha lite roligt eller skapa lite egen kultur skulle inte vara mycket att hurra för...

notera att denna tråden ligger i "Övrig diskussion"

Björn Felten
2006-01-17, 16:13
John Nilsson (2006-Jan-17)notera att denna tråden ligger i "Övrig diskussion"

Men ändå! Originalet var ju inte ens korrekt kodat... :angry:

Nä, lite mindre lekstuga kan man väl ändå begära. Tänk om etablissemanget snubblade över detta sidospår, vilken fullkomlig lycka det skulle vara för dem när de senare skall skriva ner PP.

För övrigt ser det väl inte bra ut att medlemmar i ett parti, som förespråkar avveckling av DRM och annan kodning, själva använder sig av kod, om än synnerligen lätt dito? :cool:

Rheo
2006-01-17, 22:06
Baloo2 (2006-Jan-17)För övrigt ser det väl inte bra ut att medlemmar i ett parti, som förespråkar avveckling av DRM och annan kodning, själva använder sig av kod, om än synnerligen lätt dito? :cool:

Jag tror du är rätt så ensam att dra parallellen med DRM. Piratpartiet förespråkar som en av de två stora frågorna att förstärka den personliga integriteten. Hela Piratpartiets webbsida inklusive forum använder 128-bits krypterade anslutningar och en del använder kryptering för att skydda sin fildelning från Bodström.

Sunnan
2006-01-22, 05:19
Men ändå! Originalet var ju inte ens korrekt kodat... :angry:

Patches are welcome! Release early, release often! With a large enough number of eyeballs, all bugs are shallow! Jag brukar inte använda bokstäver i smileys så det var för mig ett use case jag inte vet hur jag ska ställa mig till. Funderar på att sätta WONTFIX i min rövarspråks-sed-script-bugzilla.

Nä, lite mindre lekstuga kan man väl ändå begära. Tänk om etablissemanget snubblade över detta sidospår, vilken fullkomlig lycka det skulle vara för dem när de senare skall skriva ner PP.

They ain't seen nothing yet!

Tänk på att vi inte känner varandra och att det här var en bra isbrytare på många sätt.

För övrigt ser det väl inte bra ut att medlemmar i ett parti, som förespråkar avveckling av DRM och annan kodning, själva använder sig av kod, om än synnerligen lätt dito? :cool:

Hur menar du? Jag är inte någon primitivist.