handdator

Visa fullständig version : Dalecarlia Cup

mats.lundqvist
2006-07-11, 20:01
Tjenare alla

Jag är på Dalecarlia Cup nu och är funktionär under eventet(nät och servergruppen). Cuppen kommer att besökas av runt 10000 personer under veckan (fram tills lördag). Jag har mailat Niklas om han hade nå flygblad till övers, men jag fick inte tag på honom.

Så om någon som har flygblad eller informationsblad till övers, (jag är självklart med att betalar för kopiorna) och tid och lust. Kan ni gärna komma till dalecarlia cup och dela med er till mig, och om ni känner för det, även besökare till cuppen.

Ni hittar mig på internetcaféet i stora tältet, fråga efter Mats.

Det är även Borlängefesten i Borlänge nu, men ni som är i blge vet nog redan om det...

Yarr!!! /Mats

Nicklas W Bjurman
2006-07-11, 21:02
Jag har inga flygblad, bara affisher... Tyvär, visste jag inte att det var Borlänge festen heller. Jag kommer nog inte personligen vara närvarande på evenemangen i Borlänge så det är upp till varje piratpartist att göra så gott de kan.

mats.lundqvist
2006-07-12, 17:09
Ok, får sprida budskapet bäst det går. btw niklas, från vem/vart har du beställt material?

Nicklas W Bjurman
2006-07-12, 18:43
Jag har inte beställt material. Kopierat upp en del affisher i kopiator bara. Det betydligt billigaste sättet tror jag att skaffa material är att ha tillgång till en kopiator.

Mats Eriksson
2006-07-13, 10:40
Ska vi försöka göra en sambeställning med Västmanland?

Nicklas W Bjurman
2006-07-13, 14:15
Ja varför inte. Jag tar kontakt med dom omedelbart bums. Vi har ju dock inga kassa för att göra det.

Mats Eriksson
2006-07-13, 15:57
Bra!

Jag (och säkert några fler från Ludvika) kan säkert skaka fram lite privat cash.

mats.lundqvist
2006-07-14, 13:01
Jag är med på lite material också.

Niklas, jag lägger 500kr. Du får välja ut antalen vi behöver, av vilken sort osv...

Det är bättre att du köper in, så vi får lite översikt samt gör lite mindre handläggning för västmanland.

Hur vill du ha pengarna btw?

Nicklas W Bjurman
2006-07-14, 13:39
En sak i taget jag åker iväg den 18nde för att komma hem den 13nde igen. Kommer så klart ha lika stor internet närvaro som förut så det kommer inte vara sådan stor skillnad. Men jag kan inte ta emot några pengar och beställa material.

Mitten av Augusti är tillräckligt nära valet för att vi ska satsa riktigt hårt, folk glömmer lätt annars tror jag. Hade mest tänkt att beställa foldrar av bättre kvalité för att dela ut till personer man snackar med på stan. Detta för att ge ett seriöst intryck av partiet och att personer som inte har nåtts av Internet alltså den äldre generationen också ska kunna bli en målgrupp.

Mats Eriksson
2006-07-17, 20:10
Jag kan också köpa valmaterial för 500 kr!

Nicklas, kontakta Västmanland och se vad de har på gång. Du har rätt så fria tyglar. Av vad jag kunde bedöma när jag hjälpte Stockholm att dela ut är att foldrarna går åt som smör, så försaka inte kvantiteten när du tänker på kvaliteten! :cool:

Nicklas W Bjurman
2006-07-17, 21:29
Jag har inte fått något svar från Västmanland ännu... Ska försöka kontakta dom på annat sätt än mail. För att vara ärlig så har jag glömt av vad som nu diskuteras i denna tråd. Men jag ska ligga på och se vad jag kan åstadkomma.

Mats Eriksson
2006-07-19, 10:26
Hur går det, Nicklas?

http://www.piratpartiet.se/forum/Topic39802-125-1.aspx