handdator

Visa fullständig version : SPAM

Henrik
2006-01-02, 16:48
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Såg ganska nyligen att folk klistrar in irrelevanta adresser på forumet.
Detta med stor sannlikhet för ”gratis besökare”, lite aktiva moderators sökes admins.<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Med vänlig hälsning<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Henrik

Trizt
2006-01-02, 19:45
Att registrera sig och sen direkt vara inloggad gör nog att spammare dyker upp, att skicka ut en epost som kräver att man aktiverar sig och sen manuelt måste logga in sig. Om man då även har en viss fördröjning på att skicka ut eposten, så minskas nog spammandet en del.

Hydrogen
2006-01-02, 20:41
Jag kommer garanterat vara mycket aktiv på forumet och tar med nöje på mig att hålla lite koll.

TDP
2006-01-03, 02:22
Jag är gärna med och administrerar ert forum, jag har förmycket fritid &amp; har erfarenhet från forum på 1000 medlemmar som nu inte längre existerar längre. Bara drop:a ett PM om ni skulle behöva lite hjälp.

FuriosD
2006-01-04, 03:40
Jag är också gärna med! tror att jag kan kontributera en del till forumet!

Är van med forum och har mycket fritid! Kommer att vara mycket aktiv!

Skicka ett PM om det intresserar!

Siljelind
2006-01-04, 12:31
Kan tänka mig att hjälpa till att hålla oönskade inlägg borta. Skicka ett PM bara.