handdator

Visa fullständig version : [Trelleborg]Möte och flygbladsutdelning lördagen den 6:e augusti

Mab
2006-08-02, 05:27
hejsan.

Nu är det dags att det börjar hända saker i Trelleborg.

Så på lördagen den 6:e augusti är det därför dags att träffas för att lära känna varandra, dricka kaffe och diskutera vad som kan göras i Trelleborg inför valet. Mötet kommer att hållas på Vattentornets cafeklockan 14.00 och efter möte så går vi ut i centrum och delar ut flygblad. Mötet är öppet för alla, och har ni någon vän som är intresserad av våra frågor kan ni givetvis plocka med denna oavsett om personen är medlem i Piratpartiet eller ej. Ju fler som vill delta i diskussionen desto trevligare för alla.

Jag som valkretsledare, samt gustav Nipe och Joakim Holgersson, ordförande och vice ordförande för Piratpartiet i Skåne kommer komma ner till Trelleborg för att delta i mötet. Vi tar med oss flygbladen som ska delas ut.

Jag kommer även att ta med Partitröjor som kan köpas för en billig peng. Mer om tröjorna hittar man i den här tråden (http://forum.piratpartiet.se/Topic36427-32-1.aspx)

Hoppas att så många som möjligt har tillfälle att närvara, och ä

kazzoa
2006-08-05, 13:54
Det är den femte augusti idag, lördag. Eller är jag ute och cyklar? Sen så hittade jag inte er, undrar vad ni menar med centrum. Allt jag såg var en snubbe med piratkepps som sprang förbi.

Jag ville köpa piratkläder! =(

Mab
2006-08-05, 15:39
kazzoa (2006-Aug-05)Det är den femte augusti idag, lördag. Eller är jag ute och cyklar? Sen så hittade jag inte er, undrar vad ni menar med centrum. Allt jag såg var en snubbe med piratkepps som sprang förbi.
Jag ville köpa piratkläder! =(

Ja, min förmåga att skriva rätt datum har visat sig vara ganska svag på sistonde tyvärr. Det var tråkigt att du missade oss, vi gick runt lite överallt i centrum mellan gågatan och busstorget och delade ut flygblad.

Men vill du ha tröjor kan du kontakta mig på mail eller pm så ska det säkert gå att lösa

Hans Borg
2006-08-09, 20:43
Var idag och satte upp affischer i Trelleborg, mestadels vid Övre, buss-stationen.

Även vid köpcentret Valen satte ett par affischer upp.

Nu kan alla se vi finns.

Martina
2006-08-10, 22:00
Jättebra!

Det är alltid skönt att se någonting dra igång, särskilt när man träffar på folk som är motsträviga och inte riktigt vill förstå vad vi står för och varför vi behövs. Som tur är har jag märkt av fler och fler positiva... samt fler och fler "nej, jag vill inte ha flygblad, ni har redan min röst" och senast idag "nej, jag vill inte ha, men får jag ta ett foto på er?". På Café Ahriman's bad t.o.m. de sittande oss att komma med några flygblad.

Det är svårt i början. Det tar tid och ansträngning att dra igång något sådant här, men ju längre tiden går desto lättare blir det.