handdator

Visa fullständig version : [Lund]Styrelseförslag inför Piratpartiet i Lunds årsmöte

Mab
2006-08-02, 06:58
Följande förslag är framtaget av interrimstyrelsen för Piratpartiet i Lund i enlighet med beslut på uppstartsmötet.<UL><LI>Ordförande: Martina Johansson </LI><LI>Kassör: Anders Hedberg </LI><LI>Sekreterare: Petar Mataic </LI><LI>Ledamot: Kevin Liddell </LI><LI>Ledamot: Johan Sånesson</LI>[/list]

De föreslagna får gärna skriva en presentation av sig själva i den här tråden.

Interrimstyrelsen för Piratpartiet i Lund

genom Mattias Bjärnemalm

EDIT: Korrigerat stavfel

Anders Hedberg
2006-08-02, 10:35
Kort presentation av mig, Anders Hedberg

36 år, gift med två barn i förskoleålder, Civ Ing Datateknik.

Bor i Lund sedan -94 och jobbar på Ideonområdet som konsult, lärare och utvecklare av egna produkter inom elektronik och mjukvara i egen firma.

Började använda elektronisk kommunikation (Aros BBS?) som 14-åring(?), gjorde exjobb på Axis första prototyp till övervakningskamera mm. så det här med elektronisk övervakning av vad vem när och hur är intressant. Har även ett flertal patent men är rätt kritisk till hur patent fungerar och används.

Väldigt skoj att piratpartiet bildades då det bara driver "mina" frågor!

liddellpower
2006-08-03, 01:31
Jag vill inte vara petig :rolleyes: men mitt efternamn stavas med två "d" liddell. (till och med banken hargjort det felet) ^^

Kort presentation:

Kevin Liddell, 18 år, ska börja mitt tredje år på MedieGymnasiet (med inriktning Foto) nere i västra hamnen i malmö. extraknäcker som konfirmandledare i Staffanstorp där jag även bor, ska flytta in till lund för vidare studier på universitet nästa år.

Robobengt
2006-08-03, 11:50
Kort presentation var det ja.

Johan Sånesson. 26 år gammal. Läser Systemutvecklingsutbildning på Lunds Universitet med inriktning på systemarkitektur.

John Nilsson härifrån envisades med att skicka massa länkar om hur hemskt allting var och höll på att bli och dessutom spenderade han våra luncher med att berätta mer skräckhistorier. Så jag blev aktiv och här är jag.

Martina
2006-08-06, 12:47
Hej

Missade att folk hade börjat presentera sig eftersom veckan har varit lite stressad.

Jag heter Martina Johansson, är 20 år gammal och bor på området Vildanden i västra Lund. Jag har ganska liten erfarenhet av politik sedan tidigare, men jag är beredd att ge allt jag kan för att försöka få igenom våra frågor och visa för folk att vi finns, vi är seriösa och våra frågor är väldigt, väldigt viktiga. Min fritid upptas mest av böcker, datorn, musik och spel av alla de slag. Det är så mycket lättare att få tag på saker när man kan ladda ner dem, förstås :hehe:

Naw
2006-08-07, 11:52
Hej!

Petar Mataic heter jag. Kommer ursprungligen från Kroatien och har bott i sverige sen -91 (tror jag det var). Jag är 17 år och går på ITMedia-gymnasiet i Lund. Ska nu börja mitt andra år där. Jag är väldigt intresserad av teknik och datorer och tycker om att vara med vänner på fritiden eller göra något på en dator. Har i september 2005 flyttat från Värpinge i Lund till Östra Odarslöv som ligger 4km strax nord-öst om Lund.

Om ni har några fler frågor så är det bara att fråga.

nimbus
2006-08-08, 17:59
Går det bra att komma på möte även om man inte är så aktiv i övrigt?

Har varit medlem sen i mars typ, men har som nygift inte så mycket tid att ge innan valet.

Good work, keep it up boys and girl(s). ;)

Mab
2006-08-08, 20:01
nimbus (2006-Aug-08)Går det bra att komma på möte även om man inte är så aktiv i övrigt?

Alla är välkomna på torsdagsmötena. Vi brukar vara en brokig blandning av nykomlingar och stammisar, gamla och unga.

liddellpower
2006-08-09, 03:55
btw nimbus! du får mer än gärna ta med dig en vän om du vill =)