handdator

Visa fullständig version : Information på gymnasieskolorna

Nicklas W Bjurman
2006-08-16, 07:40
Vid första mötet diskuterades det att vi i Borlänge skulle kontakta gymnasieskolorna i Borlänge för att informera om partiet. Synd att detta inte gjordes på våren då även de som gick ut gymnasiet vid den terminen hade varit närvarande.

Än dock, jag har inte tagit kontakt med någon skola ännu. Dessutom vem ska åka runt och informera skolorna? Inte jag... Jag känner att jag inte kan det av många anledningar. Om det dock är någon som vill åka runt och informera om oss på gymnasierna så tar jag kontakt med skolorna.

Spelar ingen roll vilken komun i Dalarna det än är. Jag tar kontakt och ser till att det kan gå smort till. Någon som vill ställa upp och engagera sig för detta valkampanjandet?

dragontrumpetare
2006-08-18, 15:39
Känns lite svårt för mig med, eftersom man inte har bil. Sedan måste jag ju motvilligt erkänna att jag inte är begåvad med det s k politiska charongen. Folk kan tyvärr tugga sönder det mesta för mig, och göra mig aningen tyst, vilket i slutändan gör mig förbannad.... Ha ha... Skulle inte vara så lyckat om man kallar någon för idiot... Men annars ställer jag upp på mycket.... :D