handdator

Visa fullständig version : Boulognernfestival !!!!

Max Engstrand
2006-08-18, 09:03
Ohoj pirater !

I helgen har vi ett ypperligt tillfälle att visa upp oss och sprida vårt budskap i samband med Boulognernfestivalen.

Jag kommer att gå omkring på festivalområdet och dela ut flyers på fredag och lördag eftermiddag/kväll så länge jag orkar hålla på ( läs, så länge jag får för tjejjen ;) och det vore trevligt om fler medlemar vill komma och visa sitt stöd.

Om allt går som jag vill så kommer jag ha en basstation med flagga och någon som sitter och svarar på frågor och dela ut informationsblad medans jag (och förhoppningsvis flera) går omkring på området.

All hjälp mottages tacksamt, även om du vill vara anonym och inte prata med folk så behövs DITT stöd för andra saker, tex: vika infoblad, hämta kaffe mm + att ju fler som syns på plats, gärna iförd piratkeps eller dylikt, desstå bättre.

Vet ej än vart jag kommer ha baslägret då jag ej ännu vet vart vi kan hålla till eller vart som är lämpligast samt om det ens kommer nån och hjälper mig att hålla i det men så fort jag vet så kommer jag att uppdatera tråden.

Vid eventuella frågor ring gärna mig på 070-9927782

Björn Björnsson
2006-08-18, 09:13
Länk till festivalen

http://www.festivalinfo.se/?id=1352.

Hade gärna varit med men är uppbunden i helgen, ni kommer att få skitkul och många givande samtal.