handdator

Visa fullständig version : Representation på universitetet

Ayrin
2006-08-27, 01:07
Ok, det var snack om detta, och sedan tycks det ha runnit ut lite... Om ni inte har beslutat något redan (utan att tala om det för mig *snyft*) så tänkte jag försöka dra ihop nåt.

Jag har tid på måndag morgon, fram till 13:15, då jag har lektion. Jag har också möjligen tid igen efter 16:30 (ska jobba i fikum).

Tisdag typ samma sak, förmiddagen torde vara ok.

Vilka mer kan? Det här kommer att bli mycket roligare om vi kan vara några stycken.

Det finns ju dessutom flera platser det sker inskrivningar på. Jag skulle säga att vi behöver minst 2 personer på varje ställe, alternativt att vi flyttar omkring lite som det faller oss in.

NTKs inskrivning börjar klockan 9, om ingen har info om de andra som motsäger det tycker jag att vi antar att det gäller de andra kårerna också. Kort sagt, samling klockan 8:45 i mitum.

adler
2006-08-27, 08:17
Jag borde kunna kl 12 på måndag.

Vraid
2006-08-27, 21:35
Vart är mitum, är det mit-huset?

Jag borde kunna innan och efter mina lektioner på måndag 10.40 - 14.20 och tisdag 10.30 - 15.30, östra gymnasiet är ju nära trots allt. Om någon annan är där alltså, jag är inte så hemma på universitet.

Kadelake
2006-08-27, 22:31
Vraid: Japp, det är fiket vid mithusets huvudingång.

Roligt att flera är intresserade av att hjälpa till. :)

Jag och Adler hade tänkt stå/sitta i NA-huset just utanför glasgången. Antagligen mellan kl 12 till 16. Jag slutar 10 imorgon så jag kommer antagligen förbi tidigare. På tisdag slutar jag kl 12 så jag hinner nog inte före kl 12:30.

Det vore bra om du och någon annan kunde ta morgonpasset, Ayrin. Vi kan lösa av dig vid lunch.

Flod sa för ett tag sedan att han kanske kunde vara med på morgonen(Har jag i alla fall för mig ;)). Jag skickar hans nummer via PM ifall du inte skulle ha det.

Jag tycker vi ska ha flagga, informationsblad och sälja märken. Göran har sakerna på jobbet.

Lycka till allihop:D

Kadelake
2006-08-27, 22:53
Vraid, behöver du något nummer för att kontakta oss imorgon?

Om du vill kan jag skicka. Annars så kan du nog få numren av Ayrin imorgon.

Ayrin
2006-08-27, 23:33
Ok, vi går i första hand och ställer oss vid NTKs inskrivning, om vi blir fler än tre kanske vi delar upp oss på två olika, men annars hittar ni som är sena oss i glasgången till universum.

Göran: du sa det antagligen, men kommer du att komma förbi, eller ska jag komma och hämta mojset hos dig?

Ayrin
2006-08-27, 23:36
Hur tusan fick man upp piratmailen?

Kadelake
2006-08-27, 23:42
mailservern är mail.piratpartiet.se

användarnamn är "FALCONWING\förnamn.efternamn".

Ayrin
2006-08-27, 23:47
Lyckades, men tydligen var man tvungen att skriva http://mail.piratpartiet.se/exchange/fornamn.efternamn/ för att få upp webmailen...

Kadelake
2006-08-27, 23:50
Det finns en webmail?! Det visste jag inte. :blush:

Jag har antagligen rast 8:45 imorgon så jag ska försöka springa förbi mitum.

Vraid
2006-08-28, 00:12
Jag har Stefan, Mika och Görans nummer, men du kan ju skicka de andra ifall jag skulle behöva, pm eller tgrelsson at gmail.com

Kadelake
2006-08-28, 00:21
Jag skickar Ayrins nummer ifall du får problem att hitta henne imorgon. Och mitt när jag ändå håller på och skickar :)

edit: Hoppas det är okey att jag skickade ditt nummer, Ayrin.

Ayrin
2006-08-28, 00:34
Argh! Brott mot min personliga integritet!! *Attackerar med ett basebollträ* ;)

Jag är en ganska liten tjej som antagligen kommer att ha en ~röd t-shirt och svarta byxor, för att göra det ännu enklare :).

Göran Axelsson
2006-08-28, 00:57
Jag ska komma förbi med flaggan i alla fall på morgonen. Får se hur mycket jag kan vara med.

Jag har sålt slut på mina märken om jag inte har några liggandes nånstans på jobbet. Skickade 13 st till Malmö idag.

/Göran

Ayrin
2006-08-28, 15:30
Ok, tyckte att dagens insats gick bra :). Vet inte om vi konverterade *så* många, men en eller annan fick nog iaf upp ögonen för utveckligen...

Nu är frågan, vilka kan imorrn? Jag har från säkra källor (Mika) hört att det är Kadelake som har flaggan. Du hade lektion på morgonen va? Lättast vore om du dumpar flaggan i Göte innan du går dit.

Jag skulle möjligen kunna på morgonen (som idag) men min pojkvän åker imorgonkväll, och jag skulle hellre tillbringa mer tid med honom...

Kadelake
2006-08-28, 15:44
Flaggan står i städskrubben i Göte. Papper, märken osv låste jag in i mitt skåp i NA. Om några tänker stå på morgonen så kommer jag och lämnar ut dem på någon rast.

Tja, man får väl säga att det gick ganska bra även om jag hade hoppats på mer intresse. Problemet verkar vara att de flesta som stannar och pratar redan är omvända så att säga ;)

Jag och Mika gick bort till samhuset senare och där blev folk lite mer aggressiva. De andra partierna satt där och gillade nog inte riktigt att vi dök upp.

Ayrin
2006-08-29, 10:37
Är det bara jag som inte kunnat få upp forumet på hela morgonen? Fortsatte sova med teorin att om någon saknade mig skulle de ringa... Är det någon som gjort något på morgonen?

Göran Axelsson
2006-08-29, 10:44
Det har varit sammanbrott hos Ricks ISP, ett antal c-block trillade bort från nätet och det enda som fungerade var huvudsidan som står cos Richie uppe i Östersund.

Jag var helt avskuren från all information från igår kväll vid 10-tiden fram till 11 på förmiddan.

Jag gick förbi Göte och flaggan stod kvar i skrubben så jag antar att ingen har tagit tag i våran kampanj på morgonen.

Om nån kör igång så ring mig gärna på 073-98 67 881 så ska jag smita ifrån en kort stund från jobbet.

/Göran

Kadelake
2006-08-29, 12:49
Jag var i kontakt med Mika och vi bestämde oss för att inte kampanja något idag. Jag har blivit så hes att jag knappt kan tala och Mika hade ont om tid. :(

Om någon har lust att kampanja lite så ska jag se till att komma och låsa upp mitt skåp. ;)

Mika jobbar förresten på att få artikeln publicerad. Aftonbladet lät sig inte charmas så han försöker med DN.