handdator

Visa fullständig version : Flygbladsutdelning

Richie
2006-08-29, 11:19
Jag tänkte ställa mig och dela ut flygblad och valsedlar på Gågatan på lördag, säg vid elvasnåret. Jag ser gärna att jag får sällskap. :-)

krek
2006-08-29, 14:39
Jag hänger gärna på :D

Pitr
2006-08-31, 21:11
Jag kan nog haka på också, förutsatt att det inte blir en för sen fredagsnatt... som vanligt. Brukar vara lite trögt att gå upp sisådär kl10 på lördag när man kom i sängs tidigast 06 :D

SimonRosenqvist
2006-09-01, 17:47
Jag försöker ta mig dit, med eniro och universitetets karta till nya studenter borde det gå.

Kan du ta med dig en pin eller dylikt som jag kan köpa?

Richie
2006-09-01, 21:45
SimonRosenqvist (2006-Sep-01)Jag försöker ta mig dit, med eniro och universitetets karta till nya studenter borde det gå.

Gågatan = Prästgatan (från Stortorgets övre del bort till Domus/Mittpunkten). Jag antar att det är ett rättvist byte, vi skickade ner Emil till Lund och får upp dig istället. (Om inte annat kan jag agera tolk, jag har varit på två språkresor i Skåne. ;-)

SimonRosenqvist (2006-Sep-01)Kan du ta med dig en pin eller dylikt som jag kan köpa?

Jag tar med mig en näve knappar. Jag har annars en t-shirt (svart, storlek L) och en PIRAT-keps kvar, resten har gått åt.

SimonRosenqvist
2006-09-01, 22:07
Tackar! Om allt går vägen så ses vi där då. En pin räcker bra (har tyvärr bara M i storlek).

Tror dock jag kommer vara trött, sitter här och nästan sliter i mitt hår av frustration av MP-hearingen (Alf och Birgersson är kungar!)och lär ha svårt att somna efteråt.

henk
2006-09-02, 09:27
Jag kommer nog att dyka förbi med om det inte händer något oförutsett på vägen in till Östersund...

/Henk