handdator

Visa fullständig version : Lördag 2 September!

liddellpower
2006-08-31, 19:31
Denna lördag den 2 September blir det rörelse!

på stortorget i lund ska vi stå på stortorget och dela ut flyers, de som är intresserade får jätte gärna komma dit (de som inte är intresserade för självklart ochså komma dit). ska försöka synas lite, prata med folk och dela ut flyers.

det är tänkt att det ska vara någon gång mellan 1200 och 1400. vill man vara med eller har frågor så är det bara att skriva här.

Martina
2006-08-31, 22:08
Jag kan tyvärr inte vara med på denna, men samma godis som figurerar i tråden om 9 sept kommer finnas här (om Kevin kommer ihåg det :P )! :D

tranced
2006-09-01, 17:36
Blä, jag har träning då. Jag kanske kan komma lite senare runt 13:00, förutsatt att jag hittar er bland folkmassorna :)

Naw
2006-09-02, 11:30
OBS!!

INSTÄLLT!!

OBS!!

JorgenL
2006-09-02, 14:55
Hej,

Det vore bra ifall vi kunde få ut sån information liiite tidigare, jag hade redan kört från Veberöd så dags...

I vilket fall så hade jag kalkylerat med att det skulle vara brist på flyers, så jag hade tryckt ut 100 vikta A4 som jag delade ut genom att promenera runt på torget och gatorna runt om, vilket tog strax över 1 timme.

Det kan ju vara ett tips, det måste inte vara en organiserad partiaktivitet.

Tryck ut lite flyers och gå och dela ut bara! Folk är snälla och antingen tar de emot eller inte, nästan ingen tjafsar med en...

Attachar en MS Publisherfil med flygbladet jag hade

--Update: Hade en konstig font i flygbladet.

/Jörgen Lindell

Naw
2006-09-02, 16:35
Ber om ursäkt för det JL. Jag skulle inte delta idag men fick ett telefonsamtal några minuter innan jag skrev om att det blev inställt på forumet och gjorde ett utskick strax efter.

Men som du säger, vi måste organisera det hela bättre och ha bättre kontakt med medlemmarna.

Anders Hedberg
2006-09-03, 10:46
Hej Jörgen, skitbra att du delade ut eget material! Jag funderar på det som kallas flashmobbar (?) Alltså typ grupp SMS till folk att nu träffas de som vill dela ut flygblad på Mårtenstorget utanför konsthallen. Någon som vet hur man gör? I medlemsregistret har vi ju koll på mobilnummer och var folk bor... /Hedex

liddellpower
2006-09-04, 13:46
låter som en väldigt bra idee faktiskt