handdator

Visa fullständig version : Lördag 9 September!

liddellpower
2006-08-31, 18:50
Lördagen den 9 September ska vi vara på Stortorget för att dela ut lite flyers och prata med folk, Folk från organisationen Eldsjäl är inbjudna för att spela lite musik, jonglera och kanske blåsa eld (synas med andra ord).

Tiden är 1300.

Eftersom Piratpartiets budget är ganske begränsad så har vi inte möjlighet att bjuda på fika och så, men vill man får man gärna ta med något och sitta och snacka och fika om man känner för det :)

Anders Hedberg
2006-08-31, 20:45
Är det någon som sett någon tråd om plakat och banderoller, flaggor etc. Tänkte mer att om man släpar runt på ett sånt där skynke som bärs av två pärs med pinnar så kommer folk fram och vet vem man är... Typ även på hälsningsgillet kanske... tänkte på det när jag såg er dela ut flygblad i Malmö, tappade bort er hela tiden...

Anders Hedberg
2006-08-31, 20:47
Jag har en Pirat t-tröja (blå med gula muddar) ifall eldsjälarna vill ha den på sig. Den oranga tänkte jag ha själv...

Martina
2006-08-31, 21:05
Alla som kommer får godis! Detta tack vare en vänlig själ som, när han plockade upp de valsedlar han ska lägga ut i förtidsröstningslokalen, lämnade en hel kasse med Haribo-godis!

All Hail the Nice Ones! :cool: And Join the Dark Side :hehe:

Edit: Jag har svart polyshop-tröja och rött piratlinne storlek S. Har inte bestämt vilken jag tänkte ha själv, faktiskt.

GaGG3
2006-09-01, 17:52
<- Ska ha en vit polyshop t-shirt som det står Pirat med svart text. See ya there

tranced
2006-09-02, 19:59
Klart jag dyker upp!

Bär svart t-shirt som det står 'pirat' på med vit text.

Robobengt
2006-09-08, 05:41
J****r att man måste jobba.

Är ni där efter 15:15 så dyker jag nog förbi. :)

Lanvill
2006-09-08, 16:10
Ledsen men,

Eldsjäl är en politisk och religös oberoende organisation, detta gör att vi bryter mot våra stadjar om vi stöder ert parti på något sätt. Dessutom kan vi inte utlysa mötet i eldsjäls syfte vilket medför att alla eldare som inte har egen artistförsäkring kommer vara oförsäkrade. Både ni och vi förstår nog vikten som måste läggas på försäkringar i sådanna samanhang.

Dock är individer ur eldsjäl välkommna att dela i ert möte dock inte som repensentativa ur eldsjäl...

MadMan
2006-09-09, 23:53
Jaha, hur gick det?

Staffan Lindberg
2006-09-10, 11:58
Gick väl rätt bra tycker jag. Väntar på att Martina ska lägga upp en bild hon tog på oss så ni kan se att vi verkligen var där (skämt åsido)