handdator

Visa fullständig version : Staffanstorp

liddellpower
2006-01-18, 09:39
Jag tycker vi borde göra något snabbt! vi kan inte vänta med att sätta igång tills när det börjar närma sig. vi måste börja snart och synas mer och mer ju närmre valet vi kommer.

Alla från staffanstorp kan väll skriva här såatt vi vet vilka från staffanstorp som är med.

liddellpower
2006-02-09, 07:20
Jag antar att det bara är jag som piratkopierar i staffanstorp! FFS!

kan ju knappast stämma :crazy:

liddellpower
2006-06-06, 14:10
STAFFANSTORP, KOMM IGEN!

Snild Dolkow
2006-06-08, 16:44
Det kanske bara inte finns så många partimedlemmar i Staffanstorp? Piratkopierare finns det rätt säkert.

jonk
2006-06-11, 20:17
Tjoho! Jag finns i Staffanstorp och kan tänka mig att dela ut valsedlar utanför min vallokal i Kyrkheddinge.

Martina
2006-07-10, 12:23
Hej jonk :)

Jag är vice kretsledare och ansvarig för utdelning av vallokaler. Där finns tyvärr ingen vallokal i Kyrkheddinge utan de enda två lokalerna i Staffanstorps kommun är Hjärupslundsskolan i Hjärup och Rådhuset i Staffanstorp. Men om du kan ta hand om någon av dessa två är det jättebra! Hör av dig till mig i så fall, martina.johansson@piratpartiet.se så skriver jag upp dig som ansvarig.

Alltid kul att se folk som tar initiativ ;)

Mab
2006-07-10, 16:15
Humm. Jag tror att vi blandat ihop äpplen och päron. Det finns ingen röstlokal i Kyrkheddinge. det innebär att man inte kan förtidsrösta där. Däremot kommer det sökerligen finnas en vallokal där att rösta i på valdagen(tyvärr har vi inte en lista över alla vallokaler ännu). Och då kommer det fivetvis vara toppen om det finns folk som kan stå utanför och dela ut valsedlar.

Men det får vi återkomma till när vi vet exakt var vallokalerna kommer vara, och det är lite närmare själva valet