handdator

Visa fullständig version : Flygblad... Vi får massa FLYGBLAD!

Nicklas W Bjurman
2006-09-02, 17:30
På måndag redan kommer antagligen 10k flygblad som vi beställt för egen maskin till Dalarna. Sedan på fredagen eller inpå där kommer vi få ännu mer flygblad. Alltså vi får massa flygblad... Hur många som helst som ska delas ut.

Vi har ju inte varit speciellt aktiva i Dalarna så nu får allt ligga i för att få röster på oss.

Mats Eriksson
2006-09-11, 19:51
Hur går utdelningen i resten av Dalarna? Jag har fått ut en del, men jag kommer nog inte göra av med alla. Behöver ni fler?

Nicklas W Bjurman
2006-09-11, 20:27
I Borlänge har det delats ut ett hundra tal och lite färre i Falun. Jag kommer inte att kunna göra slut på foldrarna för Borlänge så de borde distruberas över mer län än Borlänge och Ludvika. Men tidsbristen är stor. Jag kommer att vara ledig på onsdag och på torsdag, fredag slutar jag vid 15.

Jag planerar att jag kan sätta upp affisher i Borlänge centrum på tisdag kväll. På onsdag kommer att åka upp till Leksand för att äntligen ge lite valsedlar till dom som bor där samtidigt som jag ger en bunt foldrar till Gagnef om han är intresserad och sedan borde jag ha tid att stå och dela ut foldrar på stan i Borlänge.

Faluns vallokaler behöver också få bemanning vilket inte är fixat ännu så det finns inte så mycket tid övers för mig att dela ut ett så ofantligt stort folder underlag. Mycket problematiskt. Kanske man ska åka runt och lägga i postlådor...

Mats Eriksson
2006-09-12, 14:28
Hur ser det ut med att dela ut vid högskolan i Falun? Skulle jag välja ETT ställe där skulle det bli högskolan.

Nicklas W Bjurman
2006-09-12, 20:06
Det gick bra att dela ut foldrar vid högskolan... Ska åka till högskolan i Borlänge nu på morgonen.

Ken Rabelius
2006-09-14, 05:51
<DIV>Nicklas W Bjurman (2006-Sep-11)I Borlänge har det delats ut ett hundra tal och lite färre i Falun. Jag kommer inte att kunna göra slut på foldrarna för Borlänge så de borde distruberas över mer län än Borlänge och Ludvika. Men tidsbristen är stor. Jag kommer att vara ledig på onsdag och på torsdag, fredag slutar jag vid 15.

Jag planerar att jag kan sätta upp affisher i Borlänge centrum på tisdag kväll. På onsdag kommer att åka upp till Leksand för att äntligen ge lite valsedlar till dom som bor där samtidigt som jag ger en bunt foldrar till Gagnef om han är intresserad och sedan borde jag ha tid att stå och dela ut foldrar på stan i Borlänge.

Faluns vallokaler behöver också få bemanning vilket inte är fixat ännu så det finns inte så mycket tid övers för mig att dela ut ett så ofantligt stort folder underlag. Mycket problematiskt. Kanske man ska åka runt och lägga i postlådor...</DIV><DIV></DIV><DIV>Aldeles utmärkt tänkt! postlådor blir iofs mindre personligt, men det funkar det också :)</DIV>