handdator

Visa fullständig version : Flygblad och kampanjer i Göteborg - händer det något?

pipe
2006-09-02, 21:27
Hej! Är en antisocial göteborgare som undrar ifall det är planerat några aktioner i göteborg nu innan valet? Har aldrig sett en enda pirat i hela göteborg förutom mig, och ej heller någon affisch. Åker ändå förbi hjalmarbrantingsplatsen två gånger per dag, så jag börjar undra om det finns några över huvud taget.

Trodde inte att jag skulle vara hemma under hösten, men nu skall jag nog det så jag skulle vilja aktivera mig. (Jobbar som vanliga människor iofs, så det är mest aktuellt på eftermiddagar/kvällar/helger).

Hur är läget, finns det någon aktiv grupp som hittar på saker?

camilla.andersen
2006-09-02, 21:55
Hej!

Det står (nästan varje dag) tappra Pirater i Brunnsparken från kl.12 och ett par timmar framåt. Det är där som "vår" kampanj har vart koncentrerad än så länge. Själv börjar jag from nästa vecka stå på Frölunda torg för att dela ut flyers och sätta upp affischer.

Så eg. kan du stå vart du vill och sprida budskapet bara det ätt det är oftast trevligare att stå ett par stycken. Än så länge har vi inte haft ngn sponsring (nu är det ju iofs flyers på väg efter den generösa pengen från Relakks) så skriv ut de foldrar/flyers du kommer över och sprid dom bäst du kan. Vill du ha enkla flyers för utskrift på svart/vit skrivare så kan jag ge den en bra länk :]

camilla.andersen
2006-09-02, 22:32
ok skit samma jag orkar inte spela svår flörtad :D

här ligger lite material som är lätt att göra hemma: http://chamomilla.se/?cat=13

allt material är optimerat för A4 och för svart/vit skrivare. en bunt med 500st A4 på tex wettergrens kostar 50:- och det blir mycket information att dela ut! :)

camilla.andersen
2006-09-02, 22:33
klickbar länk också

http://chamomilla.se/?cat=13

pipe
2006-09-03, 02:48