handdator

Visa fullständig version : Ny Posteruppsättning i västra malmö 10spetember

Forky
2006-09-05, 22:42
Hej!

Efter förra söndagens lyckade uppsättning kommer här uppföljaren:-)!

Nu i version 2.0 updated!

Vi samlas på Erikslust på söndagen den 10 september klockan 10:00 kom gärna lite innan.förra gången var målet slottstaden o mellanheden. Nu tar vi oss an Lorensborg och kronborg eller dammfri o fridhem utifrån vad vi känner för.

Vi frotsätter fram till lunch ca 12:00-12:30

För den som vill käkar vi lunch någonstans exempelvis Lorensborgs kvarterskrog eller någon annan stans.

Vi fortsätter sen efter Klockan 13:30 vidare från matstället. Vi kör tills materialet tar slut eller vi inte orkar mer.

Saker som kan vara bra:

*Rätta kläder för vädret.

*Piratkläder

*Eget utskrivet material gärna flyers då jag inga sådana har.(min skrivare gör mörka streck när den skriver utså kvaliten är rätt usel tillräckligt bra för en a4 poster men inget man vill ge bort till någon i handen)

*Ett gott humör är också alltid trevligt

*Om någon har en eller kan låna en packtejps hållare som också kan riva av hade det varit super men ingen nödvändighet. Det hade både skyndat på och underlättat arbetet betydligt.

Välkommen alla pirater!

Mvh Peter Pirat 0706794679

Jaton
2006-09-06, 19:31
Hola forky!

Jag hänger med ut på söndag!

Jag håller på att bränna ut "steal this film" som jag lägger i fodral med piratpartiets ståndpunkter som jag tänkte ta med samt flyers.( folk uppskattar alltid en film)*s*

Satsar på att hinna bränna ca 50 filmer iaf...

edit: Forky.. Är det du som har satt upp postern "kärlek är att dela med sig" i grannskapet som frun har sett?

edit2: 40 filmer nu utbrända

Forky
2006-09-06, 23:56
Hej!

Jodå de var jag som är skyldig till det!:-)

Dessa var motiven jag satte upp

Gandhi kopierade salt! Vad kopierar du?

Kärlek är att dela med sig! I love u!

Vi har hissat segel följ med på jungfrufärden den 17 september.

Få bättre utslag på ditt kast Rösta på piratpartiet.

Mvh Peter Pirat

Forky
2006-09-10, 01:36
Hej!

Idag blev det trots allt också poster uppsättning med Johan o mig innan vi gick och hjälpte till med flygbladen. Ett strålande väder mötte alla glada pirater ute på stan massor med glada människor och så var vi och såg Aliansen på stortorget allt material gick åt och man stod åter tomhänt och undrade vart allt hade tagit vägen man tyckte ju man hade så mycket när man gick hemifrån.:-)

Hag har nu lyckats trycka upp mer posters så den som vill ut imorgon igen kan ju bara slå mig en pling så kan vi ses någn stans. Glöm tiderna det verkade ändå som att folk kanske inte riktigt kunde på de ändå. Så vänta inte lyft luren o plinga mig.

Mvh Peter Pirat

Sebastian Darrell
2006-09-10, 20:25
Sorry! Jag försov mig, glömde sätta klockan på ringning igår, fick rusa till tåget!