handdator

Visa fullständig version : Demotime!

adler
2006-09-11, 21:06
Vi i Umeå tänker styra upp en demonstration mot Thomas Bodström och justitiedepartementets mörkläggning av tpb-fallet på grund av uppgifterna som kommit fram dom senaste dagarna. Det skulle vara kung om ni i Göteborg också gjorde något liknande.

manimani
2006-09-11, 21:11
adler (2006-Sep-11)Det skulle vara kung om ni i sthlm också gjorde något liknande.

Eftersom du riktar ditt meddelande till oss i Göteborg så blir jag tvungen att tolka in två kommatecken i ditt meddelande för att det ska make någon sense to mig: "Det skulle vara kung om ni [i Göteborg], i sthlm, också gjorde något liknande."

Men, ehum, då har jag ett förslag: vore det inte smartare om vi i Göteborg, i Göteborg, gjorde något liknanden, och de i Sthlm, i Sthlm, gjorde något liknande? Blir ju lite enklare logistiskt sett... :cool:

Skämt åsido så tror jag du har postat i fel forum... :P

adler
2006-09-11, 21:38
Damn.. så går det om man piratkopierar :hehe:

Jag menade förstås Göteborg, snodde meningen av min kompis som skrev i Sthlms-forumet.

Anders Häggström
2006-09-12, 08:11
Jag skulle vilja säga att vi redan håller på att planera en demonstration, om om den blir av, äger rum på torsdag. Om det är tekniskt möjligt att anordna en Demo på två dagar och få allting att klaffa så kanske det blir av. Vi har för tillfället problem med administrationen.

Mer om det här: http://forum.piratpartiet.se/Topic54296-137-1.aspx