handdator

Visa fullständig version : Lördag 16:e - avspark inför söndagen

Anders Hedberg
2006-09-14, 07:32
Föreslår att vi gör det vanliga:

Träffas,

Flygbladsutdelning,

pratar med folk.

samt går igenom eventuella oklarheter med de som är engagerade på valdagen.

Ser till att alla har valsedlar etc.

Och eventuellt det ovanliga:

Demonstration. Men här känner jag att vi måste få ihop några stycken för förberedelser. De som är intresserade kan väl komma till Gräddhyllan i Lund ikväll torsdag ca 17.30...

Anders Hedberg
2006-09-15, 06:57
Ingen stor demonstration, men vi träffas ändå på Stortorget i Lund klockan 13 på lördag och tar med så mycket synligt material vi kan för att synas.

För er som behöver valsedlar och inte fått det ännu är detta sista chansen!

Rasmus Andersen
2006-09-15, 08:32
hedex (2006-Sep-15)Ingen stor demonstration, men vi träffas ändå på Stortorget i Lund klockan 13 på lördag och tar med så mycket synligt material vi kan för att synas.

För er som behöver valsedlar och inte fått det ännu är detta sista chansen!

Jag bor i Markaryd men ska ner till min flickvän i Svedala. Åker via lund upp och stannar gärna ett par timmar. Är det ok? :)

Anders Hedberg
2006-09-15, 21:54
Jag bor i Markaryd men ska ner till min flickvän i Svedala. Åker via lund upp och stannar gärna ett par timmar. Är det ok? :)

Jo, helt Ok ;-) Dock är det åska hagel och drivis här just nu (iallafall åska, regn och rejäl blåst) Stortoget förutsätter sol eller iallafall uppehåll för att man ska kunna vara där... Jag kommer att vara där klockan 11 och 13, men det blir nog inte så länge i detta vädret är jag rädd. Dessutom får man inte köra bil dit så det är extra besvärligt... Kolla den här tråden innan du beger dig dit!

Anders Hedberg
2006-09-15, 22:55
... Dock är det åska hagel och drivis här just nu (iallafall åska, regn och rejäl blåst)

Twilight zone... När man väl lämnade dator för att distribuera valsedlar var det stjärnklart ute ;-)

Anders Hedberg
2006-09-16, 00:43
För er som ännu inte har fått valsedlar inför söndagen så kommer jag och Anders att stå på Stortorget i Lund mellan 11:00-13:00 imorgon, lördag. Har ni inte möjlighet att ta er in under den tiden skulle jag föreslå att ni hör av er antingen till mig (0705-313 753) eller Anders (0733-320 196) snarast möjligt.

Martina måste alltså ge sig av klockan 13, själv finns jag kvar där även efter 13 för er som jag lovat valsedlar.

För er som vill lära känna varandra lite bättre och diskutera valdagen är detta ett utmärkt tillfälle att träffas. Ta med så mycket grejer ni kan! så vi syns bra och kan värva lite fler röster.

Anders Hedberg
2006-09-16, 08:29
Jag kommer också att ta med USB armband med Piratpartiet tryck på för försäljning där överskottet går till Piratpartiet Lund. Priset är 150 kr/styck.

Här är en bild på armbanden: http://stockholm.piratpartiet.se/

I högerkolumnen en bit ner ser ni fler bilder på denna site. (Oscars Swartz dokument om Bodströmssamhället ligger med på USB minnet) http://swartz.typepad.com

Anders Hedberg
2006-09-16, 10:31
Ni kommer också att få en "badge" med piratpartiets namn på som ni kan bära på valdagen.

MadMan
2006-09-16, 20:51
Tyvärr kunde jag inte vara där. Skulle gärna köpt ett USB-minne och fått min badge...

Hur gick det tyckte ni som var där?