handdator

Visa fullständig version : Städning/Nycklar

filip_ek
2006-09-21, 08:48
Hur ser det ut med städning av stugan och återlämnande av nycklarna? Jagkan rycka lite affischer på lunchen idag, men jag har ingen möjlighet att tömma saker från stugan.

Vem tar hand om alla nycklar och ser till att återbörda dom till porsön?

mike
2006-09-24, 19:59
På tal om städning så var jag i Luleå i helgen och fick mina gliringar om att Piratpartiet var de enda som inte tagit bort sina skyltar, och jag såg själv en antal. Att låta dom vara kvar skapar bara Badwill så jag rekommenderar att ni stoppar undan dom tills nästa val!

Svamp
2006-09-25, 15:42
Hur är det med stugan? Behövs det hjälp så kommer jag.

filip_ek
2006-09-26, 08:13
Stugan är bortfraktad sen i fredags, innan vi hann städa. Detta trots att kommunen gav oss till den 23e att städa.

Jag skulle ju behöva bli av med min nyckel, men vet inte riktigt vars jag ska göra av den. Nån smo känner sig manad?

niescha
2006-09-26, 11:15
är skyltarna kvar!? jag hade uppfattningen att de var några som skulle åka runt i fredags och plocka ner dom... Porsön är iaf rensad på skyltar efter att jag tog en kvällspromenad i tisdags tog ner dom..

Ni som ser skyltar ta i möjligaste mån ner dom och stoppa undan dessa! Bernt har sagt att han ska långtidslagrlagra de på sin vind så antingen får ni åka hem till honom med de eller så får han plocka upp de hos er.

Uppdaterat: Sista skyltarna ska ha plockats ner igår

Bernt Granbacke
2006-10-01, 11:13
Hej!

Om någon undrar vart jag försvann, så har mitt privatliv fått lida "ganska" hårt under en tid - så jag har en del att ta igen. Dessutom hade jag planerat några tjänsteresor till perioden efter valet, som gjort att jag itne ens varit fysiskt på plats. Jag börjar så sakteliga att komma ikapp mig själv nu.

På måndag ska jag börja jaga rätt på vad som hänt med stugan. Vi har t.ex. en del möbler inne i stugan som vi gärna tar om hand, vidare fanns en del material som också går att använda.

/Bernt

Bernt Granbacke
2006-10-03, 20:16
Filip - "den gode" ringde och sa att han blivit uppringd av individen på kommunen som ansvarade för valstugorna.

Mycket riktigt hade K-Rauta missuppfattat kommunen avseende hämtningen av valstugorna, vi skulle fått möjlighet att städa ur stugorna!

Nåväl, nu får vi hämta våra grejer hios K-Rauta... Min ryggsäck, två av mina stolar, Nisse hade ett bord? och plaststolar? lite material etc. Pholkes häftapparat? (vet inte om han kanske tog den innan den for iväg?)

Personligen far jag och hämtar grejerna under helgen när jag har lite tid!