handdator

Visa fullständig version : Forumet

TeirdeZ
2006-10-28, 12:06
Jag vet inte om det här är allmänt gällande för medlemmar i Skånas län, men jag har i alla fall väldigt svårt att regelbundet hålla mig uppdaterad på Piratpartiets nationella forum. Det tar ofta tid att ladda olika funktioner och är i allmänhet jobbigt att navigera sig runt i, såvida man inte har en direktlänk precis dit man vill komma. Därför skulle jag vilja föreslå att vi sätter upp en email-lista, a la yahoogroups, för att kunna hålla interna diskussioner via email på ett rätt smidigt sätt.

Alla har troligtvis email, och skriver alla upp sig på email-listan (eller blir tvångsrekryterade höhö) så kommer alla få all information jämt.

Bara ett förslag.

Anders Hedberg
2006-10-29, 08:17
Bra förslag, det är svårt att hitta rätt utan att få tips och en lite mer informell mailinglista (förutom de mer officiella kallelserna som går från piratpartiets medlemsregister) där alla kan posta, hade nog varit bra.

Kan du sätta upp en yahoo groups mailinglista och posta mailadressen här så får vi se hur det funkar? Funkar det så funkar det, funkar det inte så funkar det inte...