handdator

Visa fullständig version : Årsmöte Ung Pirat Östersund

SimonRosenqvist
2007-01-20, 16:17
Interimstyrelsen i Ung Pirat Östersund har beslutat att hålla lokalavdelningens första årsmöte den 13 februari på Campus Östersund, hus L. Samling klockan 19:00 utanför östra ingången. Kommer ni senare så ring mig på 0709-495029 så öppnar någon.

Kallelsen går ut till samtliga Ung Pirat-medlemmar i Jämtlands län. Detta då vi är den enda nuvarande lokalavdelningen i länet.

Enligt stadgarna är endast de som blivit medlemmar i avdelningen senast två veckor före årsmötet valbara till styrelsen. För att nya engagerade medlemmar också ska kunna få en chans att komma in i styrelsen bör kanske ett extra årsmöte senare i år övervägas. Detta ärnågot vi eventuellt kan diskutera på årsmötet.

Blanketter för att bli medlem kommer finnas på plats, medlemsavgiften är 0 kr.

Stadgeförslaget och grundandeprotokollet finns bifogade till detta inlägg.

Intresserad av att delta?

Säg gärna till innan, eller skriv ett inlägg här, så vi har en god aning om hur många som dyker upp. Notera att alla självklart är välkomna, föranmälda eller ej, själva "föranmälan" är endast till för att hjälpa oss planera och inte på något sätt obligatorisk.

Frågor? Kontakta mig:

Simon Rosenqvist, interimsordförande

Mobil: 0709-495029

Mail: rosdraenor(at)hotmail.com

SimonRosenqvist
2007-01-30, 16:38
Datum, plats och tid för årsmötet är nu bestämt. Se ovan inlägg.

Vi ses där!

Borttaget konto
2007-02-06, 10:46
Jag kommer dit.

Har en fråga bara: meddela gärna i fall det förmodas att sluta efter 22:00 då sista bussen till Brunflo går 22:20 från Centrum.

SimonRosenqvist
2007-02-08, 12:42
Mattias Wrang (2007-Feb-06)Jag kommer dit.

Har en fråga bara: meddela gärna i fall det förmodas att sluta efter 22:00 då sista bussen till Brunflo går 22:20 från Centrum.

Trevligt! :)

Vi håller på tills vi blir klara, dock är det knappast troligt att det skulle ta mer än tre timmar. Om det mot förmodan skulle dra ut på tiden är det självklart möjligt att lämna mötet tidigare.

Vi ses på tisdag!