handdator

Visa fullständig version : Lokalen för förbundskongressen?

Stefan Flod
2007-03-22, 09:59
Ville bara putta lite och säga att det är bra om vi nu kommer överens om var någonstans vi ska ha förbundskongressen? ;)

Mitt förslag är Stockholm. Lagom centralt i Sverige med bra transportförbindelser, vi har en hel del kontakter där så det borde inte ta allt för lång tid att få fram en lämplig lokal. Plus att vi i norrland behöver inte åka så jekla långt :P (norrland är stort, kanske för stort.)

Så, få höra era tankar och förslag!

Stefan Flod
2007-03-22, 15:39
virre_erriv (2007-Mar-22)Jag är egentligen intreserad men jag behöver några frågor besvarade, framför allt *var* och *hur mycket*

Många frågor, få bra svar. :(

destroying_angel
2007-03-22, 15:42
Jag tycker att Stockholm låter jätte bra för då slipper jag åka någonstans. :D

Ayrin
2007-03-23, 08:28
Så vitt jag ser det måste vi veta att vi har pengar innan vi gör ett handtag öht.

Men annars håller jag med, stockholm eller uppsala låter vettigt. Personligen föredrar jag uppsala, man tenderar att komma lite billigare undan i mindre städer.

Stefan Flod
2007-03-23, 14:41
Båda ställena funkar bra för mig. Å om vi är i Uppsala så kan vi så klart precis som hugi skrev, inkräkta lite på Mabs privatliv när vi ändå håller på. :D

Det är bra att vi håller igång tankeprocessen i styrelsen angående förbundskongressen. :)

Ayrin
2007-04-04, 11:04
Mab, hur går det med pengar till FK? Har du hunnit ringa ungdomsstyrelsen?