handdator

Visa fullständig version : åka till åland

Albihn
2006-02-10, 15:51
Ja, jag är intresserad av att gå på det här mötet

https://www.piratpartiet.se/forum/Topic9500-70-1.aspx

Har själv ingen bil eller körkort. Men om vi får ihop ett gäng så kanske vi kan fixa lite samåkning?

Mika Sjöman
2006-02-15, 17:36
Ja, är vi några styckna så är det ju ganska billigt. fast jag hörde av andra i styrelsen att det skulle ingå buss från nästan hela landet i biljetten, vilket gör det tokbilligt i så fall... såvida man inte super halvt ihjäl sig då.

Björn Felten
2006-03-03, 23:58
Tyvärr går det inga 125-kronorsbussar ifrån framsidan. Närmaste hållplats är Jönköping. Så frågan är hur många mini-bussar vi kan ragga upp för att ta oss de 14 milen till Jkpg. Själv kan jag förmodligen fixa en med fem extra platser (efter att frugan och jag ockuperat framsätena). Någon annan med känningar/innehav/lottomiljoner e.dyl?

iBullen
2006-03-05, 00:28
Jönköping är ju inga större problem.

Tåg eller buss för ca 100 pistoler, det kan man kosta på sig :)

Björn Felten
2006-03-05, 21:18
iBullen (2006-Mar-05)Jönköping är ju inga större problem. Tåg eller buss för ca 100 pistoler, det kan man kosta på sig :)

Jomenvisst.

Sedan kan man ju lite stillsamt fråga sig hur värdefull vår (eller rättare Balders, vår eldsjäls) vinst i den stora namninsamlingstävlingen är värd. Ett besök av Rick Falkvinge? Big deal!

Hade det inte varit mer på sin plats att vi (nåja, Balder då då) hade vunnit förmånen att få arrangera partiets årsmöte? Vi har ju faktiskt lite färjor här på framsidan också. Till såväl Danmark som Tyskland och England.

Matelm
2006-03-08, 06:55
Kan man som medlem i valkrets 17 (Mölndal) hänga på någon form av sammåkning eller att man bokar biljetter tillsammans eller ngt så man kan lära känna några lite innan man kommer till båten?

Då vi i min valkretts inte är så på g av någon anledning så finns inget om detta på vårat forum. Som för övrigt käns rätt dött.

Skulle vara bra att veta innan man bestämmer om man skall med. Och då man bara har en vecka på sig så skulle det vara skönt att ha fixat det innan dess.

Mvh

Mattias

Mölndal

Balder Lingegård
2006-04-03, 01:30
Den här tråden är knappast intressant att skriva i mer så den flyttas till gamla trådar och stängs.

Med vänlig hälsning

Balder Lingegård