handdator

Visa fullständig version : Musiknerladdning

Gismya
2007-06-09, 15:43
Jag håller på att dra ner musiken vi ska ha på Nolia, men möts av ett problem.. Det är rätt mycket :hehe:

Jag har HDDutrymme som det räcker, men problemet är att jag max får dra 50 gig i månaden, och eftersom jag har två anslutningar blir det totalt 100 gig, så jag behöver någon som kan hjälpa mig och ladda ner.

Någon som har hårddiskutrymme och en bredbandsanslutning som inte stryps efter att ha laddat ner för mycket? :D

Stefan Flod
2007-06-09, 16:58
Har kommunicera............. :(

Gismya
2007-06-09, 18:47
Ni stackare har ju det ännu värre än mig

Cohan
2007-06-11, 17:27
Att tanka borde man väl klara av, man är väl pirat :Whistling:

Verkar ha rätt fullt med arbete Nolia-veckan, så jag vet inte om jag kan vara med då och hjälpa till. Men om nån kommer förbi med en bärbar hårddisk och kopierar över allt jag tankat så ska jag väl kunna hjälpa till nu istället.

Vad ska tankas? Borde ha möjlighet att avvara ca 100 GiB från mina hårddiskar till detta.

/Konrad Skeri

Gismya
2007-06-11, 18:28
Jag kan komma och hämta, men bara några dagar innan Nolia, jag är borta från Umeå under sommaren. Kan du undanvara 80-100 gig så skicka ett PM till mig så ger jag dig de torrentfiler jag behöver nerladdat ^^

Aeropyornis
2007-06-14, 12:16
En liten fråga bara, vad ska vi ha cirkus 70 dygn musik till :P?

Gismya
2007-06-14, 13:47
Vi ska vid inomhusmontern låta folk komponera en egen CDskiva med musik ifrån jamendo.com, men det skulle ta sån tid att behöva ladda ner låtarna där på plats. (Sen kommer den ligga och skräpa på min HDD sålänge som jag fortfarande har plats :D)

Gismya
2007-07-02, 19:38
Cohan hjälper mig med nerladdningen, men vi har ett litet problem. Han behöver formatera sin dator, så om någon person har en extern HDD med ungefär 100 gigabyte ledigt fram tills Nolia så vore det guld.

Any volunteers?