handdator

Visa fullständig version : boende och anmälningar

Mab
2007-06-19, 02:20
Det bästa sättet att lösa boendet som jag ser det är att boka in oss på vandrarhem i centrala uppsala. det är inte tokbilligt (drygt 200kr/person/natt), men eftersom vi inte blir så många ryms det i vår budget. Fördelen är att ett centralt läge gör att vi inte behöver transportera folk från stationen till boendet och att vi förmodligen kan orda möteslokalen innom gångavstånd från boendet.

För att boendet ska fungera behöver jag dock följande information om alla som ska komma sammanställt i en tråd (coh snart):

Namn ankomstdatum och eventuella allergier/matpreferenser.

bästa skulle vara om ni i umeå kan dela upp att ringa alla ombud och kolla upp om de kommer så att vi har svaren så snart som möjligt.

Stefan Flod
2007-06-19, 13:12
Hur blev det med gymnastiksalen som det snackades om i Uppsalas forum? (antog att vi skulle sova där?)

Jag har rätt bra koll på ombuden (en jekla stor lista på namn, rätta mailadresser, om de kommer till kongressen, vilka som har allergier är vegetarianer/veganer, samt övriga anteckningar om till exempel ankomstdatum osv)

Jag postar listan i förbundsstyrelseforumet när jag kommer hem ikväll. Dock är inte listan helt komplett än (har haft svårt å få tag på vissa ombud till exempel sommarjobbade en av dem på en båt den här månaden... :P)

Angående maten så får vi anta att inte alla har berättat deras situation än även om många har. Med tanke på att vi kommer vara rätt så många så får vi vara beredd på att vissa är vegetarianer å andra är allergisk mot nötter osv.

Namn ankomstdatum och eventuella allergier/matpreferenser.

bästa skulle vara om ni i umeå kan dela upp att ringa alla ombud och kolla upp om de kommer så att vi har svaren så snart som möjligt.

Ganska överflödigt nu eftersom allt redan är under kontroll. :D