handdator

Visa fullständig version : Viktig UPDATE ang Noliamässan

Stefan Flod
2007-06-20, 11:44
Linnea ringde mig precis och gav mig några nyheter angående inomhusmontern.

Deras Mini-LAN är inställt, så vi kommer inte att agera support till deras mini-LANmonter. Vi har båda våra montrar kvar, samma storlek på båda montrarna och samma förutsättningar som förr.

Istället kommer Nintendo bergsala AB att vara precis bredvid våran inomhusmonter!! DVS på den plats Mini-LANet skulle vara.

Ett ord: KUNG! :D

Självklart sätter det här lite högre press på oss att göra ett fantastiskt jobb under Nolia. Så om det finns någon mer som vill hjälpa oss så är det bara att kontakta mig direkt! :)

Gismya
2007-06-20, 13:02
Stefan, du är säker på att du inte vill byta vilken monter du har ansvar för? ;)

Jag kan ta den där inne, det är lugnt :P

Stefan Flod
2007-06-20, 15:54
Haha, you wish. :P

Tror det nog är Göran och Roger som kommer få träffa Nintendofolket mest.

Kadelake
2007-06-20, 16:30
Lite synd att deras lan blev inställt. Det kändes som en lämplig magnet för att locka folk till vår monter :D

Å andra sidan kanske inte folk kommer till Nolia för att lana....

Gismya
2007-06-20, 17:45
Jag tror inte bergsala blir helt utan folk heller :)

Jag var faktiskt inte helt ironisk med det där om att vi kanske skulle byta, jag har större koll både på det här med musikbränningen (Med tanke på att det är jag som skaffar den) och jag tror du passar bättre i en monter där det enbart kommer talas.

(Eller skulle vi kunna ta halva mässan var för lite ombyte :))

Tänk iallafall på det ^^

Aeropyornis
2007-06-20, 19:17
Dvs, vi behöver nog inget wii i inomhusmontern :P

Stefan Flod
2007-06-20, 23:34
Kadelake (2007-Jun-20)Lite synd att deras lan blev inställt. Det kändes som en lämplig magnet för att locka folk till vår monter :D

Å andra sidan kanske inte folk kommer till Nolia för att lana....

Mjo det är synd. Dock tror jag faktiskt att Nintendo drar en hel del folk.

Precis Jocke, Nintendo kommer nog köra Wii :)

Stefan Flod
2007-06-20, 23:46
Gismya (2007-Jun-20)Jag tror inte bergsala blir helt utan folk heller :)

Jag var faktiskt inte helt ironisk med det där om att vi kanske skulle byta, jag har större koll både på det här med musikbränningen (Med tanke på att det är jag som skaffar den) och jag tror du passar bättre i en monter där det enbart kommer talas.

(Eller skulle vi kunna ta halva mässan var för lite ombyte :))

Tänk iallafall på det ^^

Mmm du har en bra poäng! Får fundera på en lösning. Ingen av montrarna är "mindre" viktig utan båda är lika viktiga!

Dock kommer jag troligtvis att vara väldigt flytande och pendla fram och tillbaks mellan montrarna för att se till att allt funkar och flyter på som det ska. + att man har så klart en egen liten agenda.

Det finns en stor chans att vi lägger Ung Pirat Norra distrikts uppstartsmötet den veckan samt att UP förbundsstyrelsen kanske kommer att komma upp och ha möte. :) Sen är nog den här mässan nog ett väldigt bra tillfälle för att knyta kontakter som gagnar våran lokalavdelning, förbundet, pp osv. :cool: