handdator

Visa fullständig version : Helgons forum

Albihn
2006-02-14, 03:20
Det förs en del diskutioner på helgons forum. Det är en del som läser detta forum och eftersom de inte vågar sig hit så föreslår jag att alla som har ett helgon-konto skall gå in och hjälpa till med diskutionen som går där. Den ligger under

Politik->Övrig Politik ->Piratpartiet

Balder Lingegård
2006-02-14, 19:35
Du verkar redan ha bombat det ;)!

MVH

/Balder Lingegård

iBullen
2006-02-14, 19:40
In och stöka för-i-helvete! :w00t:

Helgons målgrupp är, till stor del, en skön blandning pirater så där kan vi säkerligen nypa ett par röster.

Johannes Åman Pohjola
2006-02-21, 09:32
Men tänk på att diskussionsklimatet på helgons politiska forum suger fett, och att det mest bara är människor som redan har väl cementerade åsikter och känner för att fila lite på argumentationstekniken och/eller avreagera sig som bryr sig om att skriva där.

"Arguing on the internet is like running in the special olympics..." ;)

Tor Skude
2006-02-23, 02:22
Betänk också att de som finner det värt att ge sig in i debatten oftast redan är övertygade om en ståndpunkt*. De som däremot bara läser, och inte tycker till, är de som mycket väl kan få en aha-upplevelse och ändra ståndpunkt. Alltså: För fram våra argument varhelst de passar. Alltid är det någon som tycker som vi.

* Det har jag hittat på helt själv. Jag har ingen som helst referens, men jag upplever att det är så.

Joakim Holgersson
2006-02-26, 01:25
Albihn (2006-Feb-14)Det förs en del diskutioner på helgons forum. Den ligger under Politik->Övrig Politik ->Piratpartiet

kunde vara trevligt, vilken är deras adress så man kan läsa där? :D

Albihn
2006-02-26, 03:24
kunde vara trevligt, vilken är deras adress så man kan läsa där? :D

Ja det är inte så svårt, men man måste vara medlem å sånt! www.helgon.net