handdator

Visa fullständig version : Reklam över Internet

nimbus
2006-02-17, 14:10
Någon som har kontakt med de ansvariga för ThePirateBay.org eller andra kända sidor?

Där borde man nog kunna skaffa lite medlemmar och kanske sponsorer och annat. Och dom är nog villiga att hjälpa till, eller hur?

Freeman
2006-02-17, 15:27
Det här med TPB har tagits upp i ett antal diskutioner nu. Är det någon som hade tänkt att ta tag i saken och kontakta dem? Gärna någon officiell person...

Det finns också många "bannerexchange"-företag o dyligt som vi skulle kunna använda oss utav. Vilket också har varit på tapeten... Ett flertal personer har kommit med förslag på olika banners. Kan det vara dags att rösta fram någon banner?

Pudeln
2006-02-17, 16:44
hehe mjo men vi har ju alltid DC ;) bara säg till så kan vi diskutera vad som ska ut :)

nimbus
2006-02-20, 20:04
Det var mer en gissning på att någon som är aktiv i partiet logiskt borde känna någon av dom som har hand om TPB, men kanske inte ändå...

Banners låter också som en bra idé :P

Amir86
2006-02-21, 18:00
ja borde inte banners fungera? tex tradedoubler eller vad dem heter:)

PeterE
2006-03-03, 19:08
DC är ett mycket bra sätt att få hit folk. Jag är med i DC-nätverket [K-D]KarlstadRocks och vi har marknadsfört en del, men det kommer bli betydligt mer på den fronten framöver

mackelajt
2006-03-09, 17:21
Jag tog kontakt med TPB och SweBits men fick inget svar.

För övrigt har jag kontakter i ett DC nätverk som har flera stora servrar. Kommer inte ihåg vad de kallar sig. Typ "The Network" eller något i varje fall. Brittiska är dom. Några av deras hubbar:

artryx.is-a-geek.com:27015

8ball.is-a-geek.com:27015

sandslottet.mine.nu

ozzicat
2006-03-10, 13:35
Har ändrat för såg inte att det redan fanns möjlighet att skänka pengar genom sms på startsidan. Kanske skulle det flyttas så det var tillsammans med stapeln om hur vi ligger till så att det är svårare att missa.

;)

Yan Ryberg

Styrelsemedlem i Piratpartiet Östergötland