handdator

Visa fullständig version : Vad har vi för pirater i Dalarna?

agnesson
2007-09-04, 19:07
Ohoj dalmasar och dalkullor. Vad har vi för folk i Dalarna som känner att man vill göra någonting inom Piratpartiet alternativt Ung Pirat? Jag har precis flyttat till Borlänge och det hade varit kul att försöka dra igång någonting här.

Hör av er!

Stefan Flod
2007-09-04, 22:12
Use the power Nils. (det vill säga pirateweb.net massmail funktion :) )

Kadelake
2007-09-04, 22:22
Dalarna har sedan en tid ingen valkretsledare så jag skulle vara väldigt intresserad att höra om du träffar några intresserade pirater. Gärna med erfarenhet från valrörelsen. :)

Mats Eriksson
2007-11-15, 08:44
Sent svar, jag bor i Ludvika men håller mest till i Mora nuförtiden.

Waske
2008-03-08, 01:50
Pirat från Rättvik här. yarrrrrrrr

Swedal
2008-04-09, 22:29
Pirat från Smedjebacken här. kul att vara inne här med alla Dalmasar ju fler desto bättre hehe..

men kul oxå med allt folk från resten av sverige oxå såklart. vi vill ju ha många användare för en trevlig och aktivt disskutions forum.

Bertilsson
2008-06-27, 09:52
Ganska sent svar men har tyvärr inte haft tid att vara här så mycket. Är från Ludvika och har för tillfället ganska mycket dötid och hjälper gärna till så gott jag kan. :)

OReily
2008-09-29, 01:52
Hej hej , jag är från Borlänge! Men det verkar svårt att få kontakt med PIRATER från Borlänge tyvärr! Hur är det igentligen , är det nån som sätter upp affisher , delar ut flygblad i Borlänge området? Och är det så att man betalar materialet själv ? Eller gör partiet det?

Jag är 17 år och har tyckt om detta parti länge! Och jag vill vara en del av det!

Men jag tror ej jag har råd och lägga ut mycket egna pengar på det!

Men jag kan lägga ner tid att " sätta up affisher , dela flygblad , demostrera och stå med banderoller!

Är det nån mer PIRAT från Borlänge som vill vara med och göra detta för partiet?

Ni kan alltid Adda mig på msn : oreily@hotmail.com

Ha det bra! =)

Mvh //Kristoffer

OReily
2008-10-03, 08:22
Måste be om ursäkt , skrev fel mail , har presic byt .

Mena inte oreily@hotmail.com

Menade oreily@live.se

är så van och skriva @hotmail.com , därför!

//Kristoffer

Jens Holmqvist
2009-05-06, 19:53
Haloj, Jens Holmqvist här som synes.

Ungpirat från Smedjebacken som precis blivit medlem.

Jag ställer gärna upp på flygbladsutdelningar och dylikt, hör av er om det finns nått i Ludvika, Smedjebacken, Borlänge området som man skulle kunna vara med på.

/Jens

Mats Eriksson
2009-05-06, 22:43
Jens, visst fick du mitt mail/massutskick om fikan i morgon torsdag?

Jens Holmqvist
2009-05-07, 11:12
Yes, på Cafe Engeln. Men jag har inte tid att komma. Tyvär. :(