handdator

Visa fullständig version : Grattis Göteborg!

Balder Lingegård
2006-02-18, 21:27
Grattis allihopa! VI vann signaturtävlingen!!!

Detta innebär att Rick kommer besöka oss och ta med sig någon form av gåva. Det vore oerhört bra och kul på alla sätt om vi i samma veva kunde överlämna kontanta medel för att visa att vi kan sådant också. Om ni har idéer, posta dem i lämpligt forum och se till att vi kommer igång!

Vi bör dessutom ha ett möte inom kort så att vi kan få igång Piratpartiet Göteborg även formellt. Detta möjliggör också olika former av stöd och bidrag samt att vi får en seriösare framtoning här på hemmaplan. Dock behöver vi lokal så har ni idéer, fram med dem på forumet.

Än en gång, grymt jobbat!

/Balder Lingegård

iBullen
2006-02-19, 10:44
Starkt jobbat!

Precis som Balder säger så måste vi få igång föreningen samt styrelsen så fort som möjligt egentligen, det är mycket som fortfarande skall göras och vi får inte tappa vind i seglen nu när piratskutan seglar sådär nästan tårframkallande vackert mot riksdagen! :w00t:

Det händer en hel del grejer i Göteborg under Mars månad som har mediavärde, här har vi chansen att visa upp oss på "de stora grabbarnas" hemmaplan. Mer om detta på nästa möte! :hehe:

Aropå nästa möte så vill jag lägga fram ett förslag om att vi kör ett så fort som möjligt. Jag föreslår, ytterligare en gång, Café Hängmattan som möteslokal.

Joakim
2006-02-20, 16:37
Hängmattan låter bra. Ser också fram emot ett mer formellt möte som tar upp frågor om hur vi skall jobba och med vad och allt det där.

Fundraising är ju en viktig fråga för hela partiet också.

När blir nästa möte?

iBullen
2006-02-21, 14:31
Vad sägs om att styra upp ett möte till helgen?

Albihn
2006-02-21, 17:23
Kan bli lite tight för mig nu i helgen, då det börjar närma sig tentaveckan. Men det är nog bra att få ihop något så snart som möjligt!

Joakim
2006-02-22, 07:51
Lördag förmiddag eller söndag förmiddag skulle passa bäst i så fall.

Balder Lingegård
2006-02-22, 21:40
Vad tror ni om söndag förmiddag. Om det är ett par personer som kan komma då så går vi och tar en fika eller något. Posta här om ni är intresserade, blir vi några stycken mailar jag ut till alla.

MVH

/Balder Lingegård

Zorbeltuss
2006-02-23, 02:10
Jag är iallafall gärna på, men är inte säker på att jag har råd att gå på något fik som inte tillåter att man sitter där med ett glas vatten.

Joakim
2006-02-23, 07:35
Söndag förmiddag på fik låter fint, jag kan komma.

Balder Lingegård
2006-02-24, 13:21
Jag har mailat ut till er allihopa och det verkar finnas tillräckligt med intresse. Skall vi säga kl. 11.00 på söndag eller är det för tidigt?

MVH

/Balder Lingegård

Albihn
2006-02-24, 22:23
vill va med! kl 12 tycker jag låter bättre?!

Balder Lingegård
2006-02-25, 00:28
Då kör vi på 12.00!

Jag skickar ut ett mail till...

MVH

/Balder Lingegård

Zorbeltuss
2006-02-25, 14:44
Konstigt nog har jag inte fått något av mailen, att allt alltid ska krångla när jag är med :pinch:.

Balder Lingegård
2006-02-26, 21:26
Det blev ett trevligt men knappast välbesökt möte idag. Det börjar bli dags att komma på ett sätt att samlas allihopa samtidigt. Kom gärna med förslag om ni har tillgång till kvarterslokaler eller dylika etablissemang.

Vi höres och synes!

MVH

/Balder Lingegård

iBullen
2006-02-27, 09:57
Är det något fel på mailinglistan? Jag fick då inget mail med information :angry:

Som jag nämnt tidigare i tråden så inträffar det ett par ganska viktiga arrangemang i Göteborg under Mars månad, närmare bestämt 2 st, som vi bör visa upp oss på.

Utan att avslöja för mycket, men ändå så folk får lite kött på benen, kan jag säga att STIM samt i stort sett alla representanter för Sveriges filmbransch kommer finnas på plats :hehe:

Balder Lingegård
2006-02-27, 10:18
Nu borde det vara fixat, jag skickar ut ett testmail och ber alla att posta något i tråden 'test av maillista'.

MVH

/Balder Lingegård

Krister Svanlund
2006-02-27, 10:34
Kommer man även i framtiden få besked om alla events via mailen? väldigt smidigt och så :D

Dom två eventen i mars låter väldigt intressant, vore synd att missa det (så länge det inte förväntas att man ska ta med egna skyltar eller nått sånt :P)