Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
wengelin Inte uppkopplad

Reg.datum: Nov 2008
Standard Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-23, 23:27

Ärade ombud och alla andra!

Ett mail kom. Jag blev glad. Mailet var från allas vår ordförande Stefan. Frågan löd: "Vill du vara vår ordförande igen?". Jag sa: ja!

Ni som var med förra året, på 2008 års förbundskongress, känner mig redan eftersom jag var mötesordförande även då.

Mitt namn är Anders Wengelin. Jag är nybliven medlem i Piratpartiet men ideellt aktiv sedan länge. Jag har lett möten, stora som små, i många olika organisationer. Mest aktiv har jag varit i elevrörelsen och studentrörelsen.

Mitt jobb på kongressen blir att se till att det formella mötet flyter, att besluten fattas på rätt sätt och att de som vill kommer till tals. Det är viktigt att ni alla har möjlighet till inflytande, oavsett om det är er första kongress eller om ni haft möten som hobby sedan det var 1984 förra gången. Jag ska göra mitt bästa för att vara tydlig, pedagogisk och rättvis. Men jag är också ganska snäll och inte så farlig som jag ser ut.

Chansen är ganska stor att jag inte blir helt ensam med att leda mötet. En vice mötesordförande är på väg. Så fort förslaget är färdigt kommer den personen att presenteras här också.

Om du har frågor om min syn på mötesledning, eller något annat som du tror att jag kan svara på, tveka inte att fråga. Privata meddelanden direkt till mig är OK, men det är bättre om du skriver här i tråden så att andra kan ta del av diskussionen. Praktiska frågor kring arrangemanget är jag inte särskilt lämpad att svara på.

Vi ses på kongressen! Om ni väljer mig, förstås.

Hälsningar

/Anders Wengelin

Svara med citat
  (#2) Gammal
Knastrasa Inte uppkopplad

Knastrasas avatar

Reg.datum: Aug 2007

Länk: #129457
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-23, 23:43

Yay Anders! kul att ha med dig på båten i år igen

Svara med citat
  (#3) Gammal
Gismya Inte uppkopplad

Gismyas avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #129458
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-23, 23:43

Härligt! Du var otroligt duktig förra året, ser fram emot en liknande prestation
  Skicka ett meddelande via MSN till Gismya  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Marco Baxemyr Inte uppkopplad

Marco Baxemyrs avatar

Reg.datum: Oct 2007

Länk: #129459
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-23, 23:49

Jag var inte där förra gången, så jag blir nyfiken. Vi ses!

[hr]

Valberedare i UP.

War is Peace for the upper class. Ignorance is Strength for those with power. Freedom is Slavery for the authorities.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Marco Baxemyr Skicka ett meddelande via MSN till Marco Baxemyr  
Svara med citat
  (#5) Gammal
wengelin Inte uppkopplad

Reg.datum: Nov 2008

Länk: #129469
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-24, 00:34

Knastrasa och Gismya: tack, det värmer!

Marco: du ska se att det blir toppen! Det var en grym kongress förra året och den blir minst lika grym i år.

Svara med citat
  (#6) Gammal
Falathar Inte uppkopplad

Falathars avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #129472
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-24, 00:53

härligt att det blir du iår igen Anders känns skönt med en så kompetent mötesordförande!

Andreas Larsson
Styrelseledamot
andreas.larsson@piratpartiet.se
Falathar (skype-nick)
  Skicka ett meddelande via ICQ till Falathar Skicka ett meddelande via MSN till Falathar Skicka ett meddelande via Skype™ till Falathar  
Svara med citat
  (#7) Gammal
Knastrasa Inte uppkopplad

Knastrasas avatar

Reg.datum: Aug 2007

Länk: #129507
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-02-24, 10:50

Ja för det är verkligen viktigt. Marco jag o Lars kan ta hand om dig om det krisar

Svara med citat
  (#8) Gammal
Marco Baxemyr Inte uppkopplad

Marco Baxemyrs avatar

Reg.datum: Oct 2007

Länk: #130300
Standard RE: Ett meddelande från mötesledningen - 2009-03-02, 10:24

Citat:
wengelin (2009-Feb-24)Marco: du ska se att det blir toppen! Det var en grym kongress förra året och den blir minst lika grym i år.
Jag tror dig!

[hr]

Valberedare i UP.

War is Peace for the upper class. Ignorance is Strength for those with power. Freedom is Slavery for the authorities.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Marco Baxemyr Skicka ett meddelande via MSN till Marco Baxemyr  
Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Meddelande från förbundet Ung Pirats valberedning Stefan Flod Ung Pirat - allmänt 1 2009-12-14 16:42
Meddelande från förbundet Ung Pirats valberedning Stefan Flod Ung Pirats förbundskongress 2010 0 2009-11-01 09:32
"Meddelande från underhållningsindustrin" översatt Kristian Pettersson Affischer, flyers, klistermärken osv. 1 2009-04-28 22:50
Meddelande till Obama, Mc Cain och Ron Paul ang privatliv och fildelning Ken Rabelius Övrig diskussion 0 2008-05-08 00:46