Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2016
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Mårten Fjällström Inte uppkopplad

Mårten Fjällströms avatar

Reg.datum: Feb 2006
Standard Dagordning till ledningsgruppsmöte 7:e april - 2009-03-31, 20:03

Text required.

"Med bevis finns inga hinder att döma så kallade muslimer i svenska domstolar, det sker dagligen. Terroristlagstiftningen gäller bara så kallade muslimer som är oskyldiga i lagens mening." - Jan Guillou

Svara med citat
  (#2) Gammal
Rick Falkvinge Inte uppkopplad

Rick Falkvinges avatar

Reg.datum: Dec 2005

Länk: #136589
Standard RE: Dagordning till ledningsgruppsmöte 7:e april - 2009-04-07, 08:44

Vi har mer pengar nu. Vi vet ännu inte hur mycket, men vi vet att fundraisingen fick bra respons. (Vi vet exakt hur mycket på onsdagkväll, formellt kl 17, i praktiken när jag kommer hem till bankdosan kl 23.)

Med bakgrund av det vill jag väcka frågan om årskort på SJ igen; jag kommer att resa för 30-40k ytterligare under valrörelsen, och det är pengar som vi isf inte behöver betala för att ha ett bra cashflow. Jag skulle vilja fatta ett beslut som är villkorat på hur mycket vi fått in -- säg, att om vi fått in 250k eller mer, att vi skaffar årskortet redan nu.

Jag vill också köpa in mer kläder till shoppen. Det är budgetneutralt, så inte en styrelsefråga, men vi har t.ex. möjlighet att komplettera med piratlila windbreakers - jackor - för 100:- i inköp (så samma pris som pikén). Skulle vilja skicka lite cash till det, ett tillskott på 20k som vi alltså får igen i självkostnad. Ska vi ha ut kläder, ska vi ha ut dem nu, nu, nu.

Sedan, planering av Pirate-Bay-domen nästa vecka.

Sedan, Sifo-undersökning som görs typ 21-25 april.

Hmm. Det är nog det jag kommer på för stunden.

Svara med citat
  (#3) Gammal
Henry Rouhivuori Inte uppkopplad

Henry Rouhivuoris avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #136595
Standard RE: Dagordning till ledningsgruppsmöte 7:e april - 2009-04-07, 08:59

Citat:
Rick Falkvinge (2009-Apr-07)Sedan, Sifo-undersökning som görs typ 21-25 april.
Tack för att du lyfter det. Det behöver inte bli en TT-nyhet utan kan vara en så kallad partiintern undersökning.

Ekonomiansvarig

ingsoc.eu

Svara med citat
  (#4) Gammal
Jan Lindgren Inte uppkopplad

Jan Lindgrens avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #136710
Standard RE: Dagordning till ledningsgruppsmöte 7:e april - 2009-04-07, 18:29

Jag vill att vi tar en diskussion ifall vi behöver paniktrycka mer material. Vi har material på gång, men det kommer inte vara klart för leverans förrän tidigast den 20:e. Det finns eventuellt en möjlighet att ha material klart redan den här veckan, men frågan är om DL:arna anser att det behövs.

------------------------------------------------------------------------------------
Avgående Partisekreterare - Nyvald sammankallande i partistyrelsen

Kandiderar till riksdagslistan - utfrågningstråd

Aktivism räcker inte - Varför Piratpartiet behövs, av Christian Engström

Svara med citat
  (#5) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #136790
Standard RE: Dagordning till ledningsgruppsmöte 7:e april - 2009-04-08, 02:18

Citat:
Rick Falkvinge (2009-Apr-07)

Jag vill också köpa in mer kläder till shoppen. Det är budgetneutralt, så inte en styrelsefråga, men vi har t.ex. möjlighet att komplettera med piratlila windbreakers - jackor - för 100:- i inköp (så samma pris som pikén). Skulle vilja skicka lite cash till det, ett tillskott på 20k som vi alltså får igen i självkostnad. Ska vi ha ut kläder, ska vi ha ut dem nu, nu, nu.

Vill vi ha ut mer kläder behöver ni lägga om distributionen av kläder. Jag har knappt tid att packa de beställningar som görs i dagsläget, och ser gärna att shoppen läggs på någon annan. En ökning av beställningar kommer inte kunna matchas av en ökning av leveranser.

www.mab.nu
  Skicka ett meddelande via ICQ till Mab Skicka ett meddelande via MSN till Mab  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Dagordning till ledningsgruppsmöte 18:e augusti Mårten Fjällström Ledningens dagordningar och kallelser 0 2009-08-04 20:26
Dagordning till ledningsgruppsmöte 21:a april Mårten Fjällström Ledningens dagordningar och kallelser 6 2009-04-22 11:02
Dagordning till ledningsgruppsmöte 14:e april Mårten Fjällström Ledningens dagordningar och kallelser 2 2009-04-14 19:01
Dagordning till ledningsgruppsmöte 31:a mars Mårten Fjällström Ledningens dagordningar och kallelser 8 2009-03-31 17:45
Dagordning till ledningsgruppsmöte 24:e mars Mårten Fjällström Ledningens dagordningar och kallelser 3 2009-03-24 14:39