Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-11, 23:36

Min älskade 55-åriga mamma fick mig att ramla av stolen idag när hon frågade om jag skulle dela ut valsedlar för i så fall ville hon gärna hjälpa till!

Så om jag bara kan komma på ett sätt att få tag på flyers till brevlådorna så kommer vi hjälpas åt med det, och får jag valsedlar så kommer jag och mamma att komma överens om när var hur vi ska hjälpa till med det!

Eftersom min skrivare som sagt inte fungerar och jag inte riktigt vet hur jag ska göra fast jag läst på sidan så skulle lite hjälp och råd uppskattas mycket!

Tack på förhand ifrån mig och (enligt mig) Sveriges coolaste mamma.

Bara för att man är paraniod betyder inte det att man inte är förföljd.. :alien:

http://blogg.aftonbladet.se/26704

(#2) Gammal
[friTTe] Inte uppkopplad

[friTTe]s avatar

Reg.datum: May 2006

Länk: #146818
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-12, 00:00

Helt klart en grymt cool morsa, en annan kan nog knappt övertala sambon att rösta rätt =)
  Skicka ett meddelande via MSN till [friTTe] Skicka ett meddelande via Skype™ till [friTTe]  
  (#3) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Länk: #146819
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-12, 00:04

Citat:
[friTTe] (2009-May-12)Helt klart en grymt cool morsa, en annan kan nog knappt övertala sambon att rösta rätt =)

Tack!! Nog är hon cool alltid. Hon har dessutom övertalat två medelålders jobbkamrater och sin 60-åriga man.

Flera sådana mamma behövs!

Bara för att man är paraniod betyder inte det att man inte är förföljd.. :alien:

(#4) Gammal
[friTTe] Inte uppkopplad

[friTTe]s avatar

Reg.datum: May 2006

Länk: #146823
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-12, 00:10

Hehehe underbart, jo om alla var så =)
  Skicka ett meddelande via MSN till [friTTe] Skicka ett meddelande via Skype™ till [friTTe]  
  (#5) Gammal
Captain Rage Inte uppkopplad

Captain Rages avatar

Reg.datum: May 2009

Länk: #146840
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-12, 01:10

Kika på http://www.piratpartiet.se/valkretsar och klicka där du bor, där finns information till vem du ska vända dig om du vill få reda på hur du skall få tag på valsedlar.

Att hitta ett namn att maila / ringa till borde inte vara så svårt, och hör du av dig till "fel" person så blir du säkert hänvisad till någon annan och får information om hur du ska göra.

Håller dock med om att det inte framgår helt klart hur man ska göra om man vill få tag på valsedlar att dela ut efter att man bokat in sig som distributör för en vallokal.

Har försökt att övertala min mor, men hon var skeptisk och tyckte inte om namnet på partiet. "Pirater" lät tydligen läskigt, haha. Får ta ett lite djupare snack med henne någon dag och förklara att vi inte är läskiga.

(#6) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Länk: #147202
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-12, 23:38

Det går inget bra.. Jag tappar bort mig lite på forumet och bland alla människor ibland...

(#7) Gammal
Oldtimer Inte uppkopplad

Oldtimers avatar

Länk: #147211
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-12, 23:45

Citat:
Faye (2009-May-12)Det går inget bra.. Jag tappar bort mig lite på forumet och bland alla människor ibland...
Så, vilken kommun bor du i? Jag kan kanske hjälpa dig att hitta rätt person.

Mikael Börjesson

Valkretsledare för Bohuslän

mikael.borjesson(kanelbulle) piratpartiet.se

(#8) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Länk: #147259
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-13, 06:46

Citat:
Oldtimer (2009-May-12)
Citat:
Faye (2009-May-12)Det går inget bra.. Jag tappar bort mig lite på forumet och bland alla människor ibland...

Så, vilken kommun bor du i? Jag kan kanske hjälpa dig att hitta rätt person.

Arboga kommun, i Västmanland. Har dock tagit kontakt med Jens Tuvebrink som är ledare för Kungsör och vi har bra kontakt sedan förut. Men han verkade inte heller riktigt ha koll på hur vi ska få tag på valsedlar..

Och angående flyers kämpar jag förtvivlat för att få tag på en bra skrivare men där tror jag det går lite framåt. Jag och mamma vill ut och "bombadera" folks brevlådor, och göra våra plikt i vallokalerna ju!

(#9) Gammal
Oldtimer Inte uppkopplad

Oldtimers avatar

Länk: #147265
Standard RE: Fortfarande problem med flyers och valsedlar. - 2009-05-13, 07:46

Du borde kolla med Patric Widlund (patric.widlund@piratpartiet.se, 0730791821) som är kommunledare för Arboga. Om inte han vet, bör han (eller du) kolla med Mattias Hallin (mattias.hallin@piratpartiet.se, 0703956658) som är ansvarig för hela Västmanland. Mattias bör ju absolut ha koll på var valsedlarna befinner sig.

Mikael Börjesson

Valkretsledare för Bohuslän

mikael.borjesson(kanelbulle) piratpartiet.se

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Problem att skaffa flyers.. Faye Affischer, flyers, klistermärken osv. 1 2009-05-07 13:17
Medier kan fortfarande telefonavlyssnas Dennis Nilsson PP i media 11 2007-11-21 04:58
Har pp fortfarande ett sammarbete med relaxx? Ken Rabelius Relakks 1 2007-01-06 19:25
Formellt fortfarande ordförande Gustav Nipe Generellt 5 2006-10-30 02:04
Fantastisk dag, tusentals flyers och valsedlar utdelade idag Mika Sjöman Gamla trådar 15 2006-09-16 10:55