Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
deerf Inte uppkopplad

deerfs avatar

Reg.datum: Jun 2006
Standard Nominering av kandidat: Curt Jonsson (#20244) - 2010-01-25, 23:51

Curt Jonsson är den enda i dagsläget jag kan tänka mig som motpol i en votering mot sittande DL.

Curt har via sitt engagemang i krisgruppen som tillsattes för att hjälpa till i Värmland. Visat superb analytiskt förmåga, som säkerligen kommer gynna ut i utmärkta ledaregenskaper för vårt distrikt. Han verkar vara klok och lär säkerligen ha många lösningar för Norra Distriktet!

Har inte pratat med Curt, då jag kom på tanken just nu. Jag vet alltså ej om han accepterar nomineringen eller inte.

Jonas Sandberg

Ordförande Ung Pirat Piteå
Kommunledare Piratpartiet Älvsbyn
Valkretsledare Norrbotten

Svara med citat
  (#2) Gammal
Curt Jonsson Inte uppkopplad

Curt Jonssons avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #191594
Standard RE: Nominering av kandidat: Curt Jonsson (#20244) - 2010-01-26, 13:24

Tack för förslaget! Jag tycker det är roligt att jag blir uppmärksammad och uppskattad. (Vem blir inte det?). Tyvärr kan jag emellertid inte acceptera nomineringen. Just nu har jag redan flera järn i elden, och däribland finns att satsa på riksdagsvalet som medlem i den temporära riksdagsgrupp om 25 personer som har satts samman.

Dessutom är jag inte så övertygad om att DL-jobbet skulle passa mig. Jag kan vara bra på att rycka in och lösa samarbetsproblem mm, men att vara ledande och sammanhållande för hela distriktet med allt vad det innebär av kontakter och initiativ, det överlåter jag gärna till någon som passar bättre för detta.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
nominering av kandidat: Björn Odlund Björn Odlund Distriktsledarval Väst 2010 8 2010-02-08 17:15
Nominering av kandidat: Johan Lundberg JohanL Distriktsledarval Väst 2010 6 2010-01-31 21:03
Nominering av kandidat: Ola Nyström Ola Nyström Distriktsledarval Stockholm 2010 4 2010-01-27 22:25
Nominering av kandidat: JP Anderson Michael Anderson Distriktsledarval Väst 2010 1 2010-01-23 19:52
Curt Jonsson (#20244) Curt Jonsson [A-D] 39 2010-01-14 10:18