Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Tommten Inte uppkopplad

Reg.datum: Nov 2008
Standard Välkommen att diskutera nytt stadgeförslag - 2010-03-03, 22:51

Det har diskuteras nya stadgar för fullt i Skype.
Det finns ett nästan färdigt förslag som jag förstår det. Det är ganska lätt att deltaga och ge synunkter och feedback på det.
Det kommer antagligen snart presenteras på forumet också.

Jag informerar er eftersom jag själv inte visste om detta arbete förrän nyligen, trots att det pågått länge.
Jag tyckte det var lite konstigt och jag hoppas att den här tråden hjälper någon annan som kanske inte heller visste något om saken.
Det här känns som rätt ställe att informera om det.

Hur kan jag vara med i diskussionen?
Det du behöver göra för att deltaga är att hoppa in i skypekanalen som heter "Organisationsutvecklingschatten".

För att göra det så skriver du: ppbot: inviteme org i en skypekanal där ppbot befinner sig.
Förstår du inte vad jag menar så är det bara att fråga sig fram så hamnar du rätt så småningom.
Jag tycker det har varit trevligt att deltaga i diskussionen och ville bara informera om att möjligheten finns att deltaga.

Välkommen!
  Skicka ett meddelande via MSN till Tommten Skicka ett meddelande via Skype™ till Tommten  
Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Har du ett eget stadgeförslag du vill ha ett diskussionsforum till? SimonRosenqvist Organisationsutvecklingsgruppen 0 2010-03-06 20:47
Tolgfors vill ej diskutera FRA Joni PP i media 6 2008-07-09 03:33
Utskick Ung Pirat: Välkommen till ett nytt år Gismya Ung Pirat Umeå 7 2007-05-24 23:04
Diskutera Urban Medin Kultur och upphovsrätt 17 2006-09-02 16:59
Här borde ni vara och diskutera: Load Integritet och privatliv 0 2006-05-26 08:14