Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Henrik Lindberg Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2006
Standard Dags att AGERA! - 2006-05-31, 14:44

Det är när sådant här händer som det är ett MÅSTE för oss att synas. Med tanke på att Piratbyrån strök med i dagens "raid" verkar det som att vi är den sista ljusstrimma hopp för fildelarna, åtminståne i dagsläget.

Något måste göras! Flygbladsutdelning? Fackeltåg? Vad som helst! De kommande dygnen kommer bli väldigt viktiga!

-----

Svara med citat
  (#2) Gammal
Björn Odlund Inte uppkopplad

Björn Odlunds avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #23796
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-05-31, 20:51

JAPP!!! det är så jävla tragikomiskt så det finns inte, det är ju å ena sidan jävligt hemskt att sådant kan hända, men å andra sidan - tittta våra fina medlemssiffror, bara vår valkrets har fått 5 nya medlemmar idag! Välkommna!

Vi måste UT!

Affisher!

Flygblad! (jag har 250, still)

Jag har inte överdriver med möjligthelt att trycka nytt, eller snarare rätt jäkla dåligt, så om någon kan agera tryckpress, SKITBRA!

När kör vi? Helgen/Lördag? Var kör vi?

Detta kommer att vara huvudämnet för morgondagens möte! AKTION!

(On a very bad note - min dator crashade för andra gången på en å en halv vecka, bajs, använd min hotmail-adress om ni vill maila, eller kör pm här i foumet.)

Björn Odlund, Borås

Svara med citat
  (#3) Gammal
Daniel.Lecoq Inte uppkopplad

Daniel.Lecoqs avatar

Reg.datum: Mar 2006

Länk: #23811
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-05-31, 21:14

om nån har testat att gå in på partiets huvudsida så märker ni att man möts av ett text dokument som säger att servern är hårt belastad just nu.. skulle gissa på att vi får hårt tryck p.g.a. razzian.

Jag kommer vara kvar i sthlm under helgen så jag kan tyvärr inte hjälpa till med nån aktion på hemmaplan, men jag tänkte våldsgästa på pp sthlm's möte imorgon.

Lycka till där hemma!!!11!!!ONE!!11! (j/k)

"Great minds discuss ideas,

average minds discuss events,

small minds discuss people."

--Admiral Hyman G. Rickove

Daniél Lecoq

email: daniel.lecoq@piratpartiet.se

backupemail: curse@curzed.net

msn: curse@curzed.net

tel: 0761- 669695

Nässjö

PS. skriv PP som meddelande om ni lägger till mig i MSN/Skype
  Skicka ett meddelande via MSN till Daniel.Lecoq  
Svara med citat
  (#4) Gammal

Länk: #23847
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-05-31, 21:58

Citat:
Björn Odlund (2006-May-31)JAPP!!! det är så jävla tragikomiskt så det finns inte, det är ju å ena sidan jävligt hemskt att sådant kan hända, men å andra sidan - tittta våra fina medlemssiffror, bara vår valkrets har fått 5 nya medlemmar idag! Välkommna! Vi måste UT! Affisher! Flygblad! (jag har 250, still) Jag har inte överdriver med möjligthelt att trycka nytt, eller snarare rätt jäkla dåligt, så om någon kan agera tryckpress, SKITBRA! När kör vi? Helgen/Lördag? Var kör vi? Detta kommer att vara huvudämnet för morgondagens möte! AKTION! (On a very bad note - min dator crashade för andra gången på en å en halv vecka, bajs, använd min hotmail-adress om ni vill maila, eller kör pm här i foumet.)
Ju snarare desto bättre. Som du vet så kommer jag få svårt att dyka upp imorgon, Björn, men det enda jag har som jag måste göra i helgen är att köra flyttbil vid lunchtid på Lördagen. Jag är definitivt med på att göra något i övrigt!

PS. Märkligt att vi pratade lite om det som har hänt i Måndags när vi var på Viskastrand. Hade dock aldrig i mina vildaste drömmar kunnat ana att det som hände skulle hända.

-----

Svara med citat
  (#5) Gammal
Sofie Bood Inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006

Länk: #24521
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-06-01, 20:35

Hur fasen har jag kunnat missa att ni (öh.. "vi", eftersom jag är med både i partiet och valkretsen ) var på Viskastrand? Jag går ju för bövelen där i skolan, men detta missade jag helt!

Svara med citat
  (#6) Gammal

Länk: #24878
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-06-02, 06:40

Haha ja det är sånt som händer. Det är ju inte bra om du inte hörde att vi var där. Det ska hela skolan veta efteråt så det får vi bli bättre på.

Men vi har en hel del att göra inom de kommande dagarna så om du har tid går det att hitta på nyttiga saker även då.

-----

Svara med citat
  (#7) Gammal

Länk: #25370
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-06-02, 19:53

Ja man tycker ju att jag borde hört talas om det eftersom jag t.o.m. går IT

Jag har väldigt mycket tid i dagarna som kommer, vad behöver göras? Du kan ju kontakta mig på mailen, så kan du ju eventuellt få mitt nummer också om det är något.

sofie.bood@gmail.com

Svara med citat
  (#8) Gammal

Länk: #25730
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-06-03, 10:35

Citat:
Sofie Bood (2006-Jun-02)Ja man tycker ju att jag borde hört talas om det eftersom jag t.o.m. går IT Jag har väldigt mycket tid i dagarna som kommer, vad behöver göras? Du kan ju kontakta mig på mailen, så kan du ju eventuellt få mitt nummer också om det är något. sofie.bood@gmail.com
Ska komma ihåg det. Du har ingen messenger-tjänst eller liknande som du använder?

-----

Svara med citat
  (#9) Gammal

Länk: #25828
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-06-03, 12:57

msn: golden-fool@hotmail.com

Annars finns jag på helgon, lunarstorm osv som "needleinyoureye". Det går bra att ta kontakt med mig där också, men på msn finns jag större delen av dagen när jag inte jobbar/är i skolan.

Svara med citat
  (#10) Gammal

Länk: #25915
Standard RE: Dags att AGERA! - 2006-06-03, 14:50

Citat:
Sofie Bood (2006-Jun-03)msn: golden-fool@hotmail.com Annars finns jag på helgon, lunarstorm osv som "needleinyoureye". Det går bra att ta kontakt med mig där också, men på msn finns jag större delen av dagen när jag inte jobbar/är i skolan.
Kanon! Det är alltid bra då det är lätt att hålla kontakt när det händer saker.

-----

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Dags att agera? Krippa PP i media 4 2010-02-28 22:43
Telekompaketet - Dags att agera ? Nikcyname 6. Jönköpings län, 3 2009-04-28 22:36
Nu är det dags att agera! hkkla Övrig piratpolitik 5 2006-11-08 09:25
Agera innan valet! StPauli 20. Skaraborgs valkrets (Västra Götaland östra) 1 2006-09-15 17:59
Re:Agera - Viktigaste valfrågan? Gästskriverier (på svenska) (STÄNGD) 3 2006-08-22 20:09