Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2016
Mötesklocka   
Svara   Lägg till ytterligare källa

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Nyhetsankaret Inte uppkopplad

Nyhetsankarets avatar

Reg.datum: Dec 2010
Standard Serbien, o serbien! - 2012-04-23, 11:11

Serbien, o serbien!
Jag förstår inte serbiska, men det verkar vara en underlig press piraterna där får. Jelena Jovanovic, som sitter i styrelsen för PP-International har figurerat något lättklädd i några tidningsartiklar.

Aleksandar Blagojevic för PP-Srbija har skrivit en dementi (i länken) som jag inte riktigt förstår Gogleöversättningen av. Någon som kan läsa serbiska/serbokroatiska?
Källa: http://piratskapartija.com/blog/2012/04/21/demanti/ Tipstack: RikMatts

Svara med citat
  (#2) Gammal
Gagarin Miljkovich Inte uppkopplad

Gagarin Miljkovichs avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #275586
Standard Sv: Serbien, o serbien! - 2012-04-24, 16:01

Min serbiska är inte perfekt, men jag förstår att det rör sig om samma typ av bull som Piratpartiet var/är utsatt för här hemma i Sverige.

Blic-blaskan som skrivit en del, är som bl.a "Hänt i veckan". Duger inte verkligheten, så hittar de på.

Med Google Translate så får du en hyfsad uppfattning om vad det handlar om. Som en kommentatör skriver, "alla skriverier är bra reklam för Piratska Partija".
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Gagarin Miljkovich  
Svara med citat
  (#3) Gammal
SM5POR Inte uppkopplad

SM5PORs avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #275593
Standard Sv: Serbien, o serbien! - 2012-04-24, 19:53

Citat:
Ursprungligen postat av Gagarin Miljkovich Visa inlägg
Min serbiska är inte perfekt, men jag förstår att det rör sig om samma typ av bull som Piratpartiet var/är utsatt för här hemma i Sverige.
Att de blir utsatta för falska rykten förstår vi också, men det intressanta är väl vad som påstås den här gången, om det nu skall vara någon mening med att uppmärksamma det?

Citat:
Med Google Translate så får du en hyfsad uppfattning om vad det handlar om.
Det var just det som vi helt utan kunskaper i slaviska språk inte tyckte att vi fick, därav frågan. Nåväl, jag gör ett försök:

Citat:
"An interesting offer brazzers network is common to all the spam we get every day and do not mean literally nothing "

"Maybe I would be naked and painted
OFFER - In addition to becoming a board member of the pirate and got into the media, Jelena has recently attracted the attention of the famous Internet site of erotic material, that it has to offer for $ 8,000. "I got an email with an offer to paint naked. Everything was very nice, especially the amount of $ 8,000. I have nothing against nudity, but these things simply are not for me. That the sum was greater, and perhaps I thought about it," says Jelena with a laugh.
En spammare erbjöd alltså adressaten betalt för att posera för en målning, vilket hon skämtsamt kommenterade i en intervju? Jo, det inser jag måste ha blivit skandal... Var det många som drabbades av samma utskick, men undvek att bli intervjuade om det?

Anders Andersson

Svara med citat
Svara  Lägg till ytterligare källa

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg