Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2016
Mötesklocka   
Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
troed Inte uppkopplad

troeds avatar

Reg.datum: Apr 2009
Standard Sv: Ändring av avatar och avstängning av Adrian Kristiansson - 2012-04-25, 15:27

Citat:
Ursprungligen postat av Johan mlg Karlsson Visa inlägg
Ganska många möten jag varit på senaste åren skulle jag inte ens blivit insläpt till ifall jag ens hade haft en t-shirt på mig. Hade jag haft en t-shirt med en massmördare på hade jag blivit av med jobbet.
En av de senare konferenserna jag var talare på hade "Dress code: Suit, tie optional (recommended for speakers)" i inbjudan. Jag förlöjligade det i min presentation genom att påpeka att alla i rummet skulle gjort affärer med Mark Zuckerberg omedelbart om de fick möjlighet, och visade ett foto där Mark talade på en konferens i jeans & t-shirt. Och barfota i sandaler.

När de bjöd in mig att prata på sin ännu större konferens senare i USA i år så tog deras representant specifikt upp att han gillade att jag hade utmanat dem så, och att det var en av anledningarna till att de ville ha mig igen.

Jag påstår att ditt inlägg är oseriöst, inte överensstämmer med sanningen och dessutom försöker förlöjliga giltiga poänger jag gjorde i diskussionen utan att behöva bemöta dem.

(#2) Gammal
agnesson Inte uppkopplad
Ansvarig forumgruppen

agnessons avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #275627
Standard Sv: Ändring av avatar och avstängning av Adrian Kristiansson - 2012-04-25, 20:21

Jag låser härmed tråden då den inte längre diskuterar avstängningen. Vill man prata om tillämpning av en viss regel här på forumet, eller utveckla reglerna så att dessa blir bättre är man välkommen att starta en ny tråd.

Sitter i partiledningen med ansvar för lokala föreningar

Arbetar som lokal assistent åt Amelia Andersdotter i Sverige

Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg