Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
JPAnderson Inte uppkopplad

JPAndersons avatar

Reg.datum: May 2009
Standard Sv: Hur lång tid tog det dig att rösta i voteringspass 1 - 2012-05-03, 10:57

100% ca 40 min.
Har också hängt med i diskussionerna från början.

Följande medlemmar gillar debattinlägget:
Kristofer Pettersson

Ledamot av valberedningen.
Tidigare; Ledamot av partistyrelsen 2012-2014, Sekreterare för Piratpartiet Värmland

Bloggar som Värmlandspiraten
Partimail | Facebook | Twitter
  Skicka ett meddelande via MSN till JPAnderson Skicka ett meddelande via Skype™ till JPAnderson  
Svara med citat
  (#2) Gammal
spgm Inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2010

Länk: #276130
Standard Sv: Hur lång tid tog det dig att rösta i voteringspass 1 - 2012-05-04, 00:52

Annat än avstår på 80-90%. 2-3 timmar tror jag. Då hade jag läst ca 50% av diskussionerna uppåt en vecka tidigare men inte bestämt mig om så mycket, eller glömt bort det igen, så jag läste en del under tiden.

Tror jag håller med Emil Isberg om att de där "klistrade tooltipsen" med yrkandetexter som man ibland råkar få upp mest är i vägen, och att nästa-länken gärna fått hoppa över redan röstade yrkanden på aktuell sida så att den leder till "nästa oröstade".

Svara med citat
  (#3) Gammal
troed Inte uppkopplad

troeds avatar

Reg.datum: Apr 2009

Länk: #276155
Standard Sv: Hur lång tid tog det dig att rösta i voteringspass 1 - 2012-05-04, 13:20

Jag minns inte hur lång tid det tog, och jag röstar inte på områden där jag inte känner att jag är insatt (dvs, inte ens avstår).

Däremot måste jag ge en eloge för hur röstsystemet byggts. I den forum vi genomför våra möten just nu är det här verkligen ett suveränt system!

Svara med citat
  (#4) Gammal
Henrik Brändén Inte uppkopplad

Henrik Brändéns avatar

Reg.datum: Oct 2010

Länk: #276196
Standard Sv: Hur lång tid tog det dig att rösta i voteringspass 1 - 2012-05-04, 22:36

100% (inkl ett par medvetet valda avstår). 30 minuter. Men då hade jag följt de flesta diskussioner löpande.

Henrik Brändén, Uppsala
Bloggar på Henrik B och Henrik Brändén, Molekylärbiolog

Svara med citat
  (#5) Gammal
JorgenL Inte uppkopplad

JorgenLs avatar

Reg.datum: Aug 2006

Länk: #276514
Standard Sv: Hur lång tid tog det dig att rösta i voteringspass 1 - 2012-05-08, 20:59

Citat:
Ursprungligen postat av Emil Isberg Visa inlägg
... samt att man behövde stänga ner "popover"-divs som poppade upp när man skrollar över texten...
Lagat nu vad det gäller rutan med gilla/ogilla. Det vare en bugg, nu funkar den som den var tänkt, dvs rutan dyker upp när man pekat i 500 millisekunder.
  Skicka ett meddelande via Skype™ till JorgenL  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg