Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Qer Inte uppkopplad

Qers avatar

Reg.datum: Jan 2008
Standard RE: Piratpartiet - Nu som bil - 2009-06-08, 07:36

Såsom livstidsmedlem i guldfiskminneklubben glömde jag totalt bort det där med dekaler (jag skulle ju "bara" mäta på bilen hur stor dekal jag skulle ha och sen var mina 20 sekunders attention span över och tanken förlorad) så jag fick improvisera lite när jag skulle ut och åka för PP:s räkning.

Bättre än ingenting i alla fall...

Nu har jag över ett år på mig tills nästa val, då ska jag väl för fasen lyckas beställa en dekal i tid! Å andra sidan har jag fortfarande inte kommit ihåg att beställa en ny köksfläkt trots att den gamla varit i princip helt värdelös i ett halvår och jag tom vet exakt vilken modell jag vill ha... :Whistling:

Som sagt, guldfiskminne...
Bifogade bilder
Filtyp: jpg dsc_1600.jpg (48.6 KB, 198 visningar)

Honey, I'm hooooome!

Svara med citat
  (#2) Gammal
eldaria Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #155537
Standard RE: Piratpartiet - Nu som bil - 2009-06-08, 13:40

Apropå Nästa Val, Jag kommer nog att låta dekalerna sitta.

Jag gissar att de flesta här kommer att göra detta, och hoppas att PP fortsätter sponsra Dekalerna så att vi får fler och fler bilar.

Jag kommer nog att beställa några vanliga dekaler, då de stora jag har nu bara syns från sidan, ska ha några bak och fram, funderar på att se om jag kan beställa en Spegelvänd att ha fram som Ambulanserna har så det är rätt vänt när folk tittar i back-spegeln, även om det tyvärr är allt för få som gör detta.

Tror det är rätt viktigt att nu när vi har vunnit en plats i EU, så måste vi köra stenhårt fram till Riksdags valet, Har hört många som sa att de röstar PP på EU valet men inte är helt säkra på Riksdags valet.

Svara med citat
  (#3) Gammal
Davisx3m Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #156279
Standard RE: Piratpartiet - Nu som bil - 2009-06-09, 16:39

Citat:
eldaria (2009-Jun-08)Apropå Nästa Val, Jag kommer nog att låta dekalerna sitta.

Jag gissar att de flesta här kommer att göra detta, och hoppas att PP fortsätter sponsra Dekalerna så att vi får fler och fler bilar.

Jag kommer nog att beställa några vanliga dekaler, då de stora jag har nu bara syns från sidan, ska ha några bak och fram, funderar på att se om jag kan beställa en Spegelvänd att ha fram som Ambulanserna har så det är rätt vänt när folk tittar i back-spegeln, även om det tyvärr är allt för få som gör detta.

Tror det är rätt viktigt att nu när vi har vunnit en plats i EU, så måste vi köra stenhårt fram till Riksdags valet, Har hört många som sa att de röstar PP på EU valet men inte är helt säkra på Riksdags valet.

Gör så

-------------------------------------------------
David Bergström
Ordförande i Ung Pirats östra distrikt.
KL i Strängnäs kommun
VL i Södermanlands Län
Msn: Yuriswe@hotmail.com
Mob Nummer: 0709308570
  Skicka ett meddelande via MSN till Davisx3m  
Svara med citat
  (#4) Gammal
nicklasodh Inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2006

Länk: #195942
Standard RE: Piratpartiet - Nu som bil - 2010-03-01, 20:56

Min beige SAAB är till salu. Någon som vill köpa den?
http://forum.piratpartiet.se/Attachment2303.aspx

Svara med citat
  (#5) Gammal
eldaria Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #217804
Standard Sv: RE: Piratpartiet - Nu som bil - 2010-07-13, 15:56

Citat:
Ursprungligen postat av eldaria Visa inlägg
Apropå Nästa Val, Jag kommer nog att låta dekalerna sitta.

Jahopp, min bil har börjat läcka olja som ett såll, har inte råd eller kunskap att reparera, så har satt den till salu.
Kanske någon Pirat med lite mekaniska kunskaper är intresserad så den får rulla vidare med dekalen på?
Har iaf satt den på Blocket.
Vet inte om jag får länka det här, så jag låter bli, men sök i Stockholm på en 850 så ser ni den om ni är intresserade.

Svara med citat
  (#6) Gammal
PeWi Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2009

Länk: #222570
Standard Sv: Piratpartiet - Nu som bil - 2010-08-06, 16:59

Hej, jag ställer min dumma fråga här igen, kommer det att bli någon gratisdrive (eller rabatterade priser) på dekalerna till bil,
jag ställer upp med en svart polo från 2000 i så fall, ingen rosthög utan en välvårdad bil med några år och mil på nacken.

//Peter W

(filosofen på torpet)
För övrigt anser jag att Ask-molnet bör upplösas.
Pandoras Ask - Vem vet vilka galna idéer som dyker upp nästa gång?

Svara med citat
  (#7) Gammal
Johan mlg Karlsson Inte uppkopplad

Johan mlg Karlssons avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #222608
Standard Sv: Piratpartiet - Nu som bil - 2010-08-06, 17:52

Det finns iaf rykten om att det står en plotter laddad med 400 meter vinyl för att kunna prutta ut ganska många dekaler under den kommande veckan.

För övrigt så är dom dekalerna som finns i Piratshoppen redan ganska så tokbilliga. Går man till en reklambyrå får man betala tiotals gånger mer.

Svara med citat
  (#8) Gammal
morr Inte uppkopplad

morrs avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #231678
Standard Sv: Piratpartiet - Nu som bil - 2010-09-07, 14:46

hmmm... med tanke på hur mycket dekaler det verkar som MLG har spottat ut det sista så borde väl den här sidan väckas till liv?

Bifogade bilder
Filtyp: jpg 2.jpg (144.5 KB, 147 visningar)
Filtyp: jpg 1.jpg (161.2 KB, 140 visningar)

Tänk på hur du röstar: skyddat privatliv och delad kultur eller skyddad kultur och delat privatliv.

"Folk som säger att politik är tråkigt har aldrig engagerat sig i #piratpartiet - jag längtar efter tråkigt!" /Joshen
"JAG är piratpartiet och ryktet om min död är överdriven. Eller som vi säger på fackspråk: Go fuck yourself!" /KP

Svara med citat
  (#9) Gammal
Niklas_B Inte uppkopplad

Niklas_Bs avatar

Reg.datum: May 2009

Länk: #242198
Standard Sv: Piratpartiet - Nu som bil - 2010-10-20, 00:16

Jätte härliga bilder!! Måste köpa en bil innan jag beställer dekalerna. Jag kommer väl cruisa runt i stockholm innan nästa val iaf

//Niklas

Skicka ett meddelande via MSN till Niklas_B Skicka ett meddelande via Skype™ till Niklas_B  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Piratpartiet på 32:a plats i förtroendebarometer [TIDIGARE: Piratpartiet i botten på förtroendebarometer] Stefan Trolle PP i media 11 2009-11-26 21:41
Varför heter Piratpartiet Piratpartiet? Mini6 Övrig piratpolitik 21 2009-08-28 11:16