Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Niklas Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard RE: Alternativa betalningslösningar till paypal - 2006-01-02, 22:48

+ folk som inte står som ägare till sitt mobilabbonemang (jag t.ex.)

Svara med citat
  (#2) Gammal
David "Duzchip" Wallin Inte uppkopplad

David "Duzchip" Wallins avatar

Länk: #493
Standard RE: Alternativa betalningslösningar till paypal - 2006-01-02, 23:25

Jag skrev att dom nummer där jag inte hittar ägare ringer någon ur styrelsen upp tills ett bättre system senare kommer igång.

Och skickar man smset från någon annans mobil så skicka ett mail till någon (mig tex dwallin@dev2k5.org) och tala om det.

Som ni säkert förstår så är organisationen långt ifrån färdig då det gått ungefär 26 timmar sedan starten av partiet :-)

------------------------------------------------------------------------------------<br><br>Representant för Skånes Nordöstra Valkrets<br>Organisatör Malmös Valkrets (Temporärt)<br>http://skanenordost.piratpartiet.se<br>0709 - 28 83 78 :: Slackchip@Skype<br>david.wallin@piratpartiet.se<br><br>------------------------------------------------------------------------------------

Svara med citat
  (#3) Gammal
Niklas Inte uppkopplad

Länk: #502
Standard RE: Alternativa betalningslösningar till paypal - 2006-01-02, 23:37

Jag måste säga att organisationen är förvånande bra med tanke på omständigheterna

Svara med citat
  (#4) Gammal
David "Duzchip" Wallin Inte uppkopplad

David "Duzchip" Wallins avatar

Länk: #523
Standard RE: Alternativa betalningslösningar till paypal - 2006-01-03, 00:02

haha jo, jag måste ju dock säga att jag inte själv känner mig så organiserad. jag tar väl mest en massa initiativ som dom andra inte klagar på. inte direkt en massa vi snackat om men vi försöker organisera oss. än så länge är ju Falcon _väldigt_ upptagen med 1,000,000 saker som ska fixas. men tack, lite positiv kritik behövs också.

------------------------------------------------------------------------------------<br><br>Representant för Skånes Nordöstra Valkrets<br>Organisatör Malmös Valkrets (Temporärt)<br>http://skanenordost.piratpartiet.se<br>0709 - 28 83 78 :: Slackchip@Skype<br>david.wallin@piratpartiet.se<br><br>------------------------------------------------------------------------------------

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Alternativa politikerveckan Christian Engström PP i media 2 2008-04-13 19:50
Paypal-knappen Baxter Forumgruppen/teknisk support 3 2006-06-26 23:27
Den ultimata utmaningen - PayPal Mr_Mustard Övrig piratpolitik 13 2006-06-21 05:29
PayPal is not working for party Donations !! thejon Forumgruppen/teknisk support 1 2006-06-01 07:04
Alternativa lösningar J-Star Djävulens Advokat 6 2006-01-04 10:05