Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Henrik Inte uppkopplad

Henriks avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Skåne läns västra valkrets - 2006-01-02, 17:17

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-FAMILY: Verdana">Hejsan alla!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-FAMILY: Verdana"><o:p></o:p></SPAN><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Tänkte i denna tråd att vi som tillhör Skåne läns västra valkrets kunde sluta samman i denna tråd och lära känna varandra lite bättre samt att diskutera i denna tråd.
Som Rick skrev några trådar ner ser jag gärna att alla presenterar sig, själv är jag på väg
att skriva en egen presentation, skriv gärna en utförlig inte bara två-tre rader om dig själv.

Med vänlig hälsning<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Henrik
  Skicka ett meddelande via ICQ till Henrik Skicka ett meddelande via AIM till Henrik Skicka ett meddelande via MSN till Henrik Skicka ett meddelande via Yahoo till Henrik  
Svara med citat
  (#2) Gammal
lanz Inte uppkopplad

Länk: #603
Standard RE: Skåne läns västra valkrets - 2006-01-03, 01:24

Jag bor i landskrona (skåne) och har surfat på dom 7 haven i 18år och är nu villig att ingå i strid :p.

Jag hoppas och tror att jag kan vara till nytta, sitter för tillfället med i elevrådsstyrelsen där jag har fått träna upp min redan stora käft.

Jag brinner varmast för friheten att laddaner och dela med sig av ganska precis allt på nätet, men även för att hitta en lösning på läkemedelspatenten som både gynnar uppfinnaren och konsumenten.

Svara med citat
  (#3) Gammal
esse Inte uppkopplad

Länk: #635
Standard RE: Skåne läns västra valkrets - 2006-01-03, 01:50

Vänligen ta detta i den riktiga tråden.

Hänvisar till https://www.piratpartiet.se/forum/Forum12-1.aspx

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
valluppstartsmöte skåne västra willenfort 12. Skåne läns västra valkrets 0 2009-02-25 09:51
Valkretsmöte för västra skånes valkrets Alexander Toresson Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 0 2006-06-14 20:38
Kallelse till medlemsmöte för Skåne läns södra valkrets den 3:e juni Mab 13. Skåne läns södra valkrets 5 2006-06-03 06:48
Hur tolkar vi detta Skåne läns västra valkrets ? Henrik Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 3 2006-01-04 03:33
Skåne Läns södra valkrets zim007 Att göra (STÄNGD) 2 2006-01-03 01:49